86% Latvijas iedzīvotāju vēlas papildus reidus veikalos, bāros un kafejnīcās

Absolūtais vairākums (86%) Latvijas iedzīvotāju ekonomiski aktīvajā vecumā no 18 līdz 55 gadiem uzskata, ka, sākoties jaunajam mācību gadam, Rīgas pašvaldības policijas (RPP) papildus reidu rīkošana veikalos, bāros un kafejnīcās, lai pārliecinātos, ka nepilngadīgajiem netiek tirgots alkohols un tabakas izstrādājumi, ir nepieciešama. To atklāj pētījumu kompānijas TNS sadarbībā ar telekompānijas LNT raidījumu „900 sekundes” septembra sākumā veiktais pētījums.
Desmitā daļa (10%) Latvijas iedzīvotāju ekonomiski aktīvajā vecumā no 18 līdz 55 gadiem neuzskata, ka papildus reidu rīkošana ir nepieciešama.
4% iedzīvotāju nav pauduši konkrētu viedokli šajā jautājumā.

Piektajai daļai (18%) Latvijas iedzīvotāju ekonomiski aktīvajā vecumā no 18 līdz 55 gadiem personiski ir zināmi veikali, bāri un kafejnīcas, kur nepilngadīgajiem ir iespēja iegādāties alkoholu un tabakas izstrādājumus.
Vairākumam (67%) Latvijas iedzīvotāju ekonomiski aktīvajā vecumā no 18 līdz 55 gadiem personiski nav zināmi veikali, bāri un kafejnīcas, kur nepilngadīgajiem ir iespēja iegādāties alkoholu un tabakas izstrādājumus. 15% iedzīvotāju nav snieguši konkrētu atbildi uz šo jautājumu.

Par aptauju

Aptauju pētījumu kompānija TNS veica sadarbībā ar telekompānijas LNT raidījumu „900 sekundes”, laikā no 2016. gada 30. augusta līdz 1. septembrim ar interneta starpniecību visā Latvijā aptaujājot 900 Latvijas iedzīvotājus ekonomiski aktīvajā vecumā no 18 līdz 55 gadiem.TNS pētījums interneta vidē ir reprezentatīvs Latvijas iedzīvotāju kopumam ekonomiski aktīvajā vecumā no 18 līdz 55 gadiem. Izlases kopa ir veidota, balstoties uz gadījuma izlasi, izslēdzot pašpieteikšanos. Interneta pētījumu organizēšanā TNS strikti ievēro ESOMAR rekomendācijas aptauju internetā izlašu veidošanā un veikšanā.

Par TNS
TNS ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu kompānija Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts - gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

KOMENTĀRI

(vārds) Ieraksti rezultātu


 
Ceļojumu un atpūtas piedāvājumi:
"Tuvā tālumā" izstāde galerijā "Mans's" Jēkabpils novada TIC
Galerijā «Mans's» atklāta divu savdabīgu mākslinieku – Kalvja Zutera un Zanes Lūses – personālizstādes, kam dots kopējais nosaukums «Tuvā | Skatīt vairāk
Latvija
Atpūtas un ceļojumu piedāvājumi 11.05.2025 - 17.05.2025 Sējas svētki "Ausekļu dzirnavās" Bauskas TIC
Šogad aicināti ieskandināt un svinēt “Sējas svētkus” 17. maijā no plkst. 11. Ieskaties pasākuma programmā! | Skatīt vairāk
Pavadi Lieldienas Preiļu novadā! Preiļu novada TIC
Jau šajā svētdienā aicinām piedzīvot krāšņas Lieldienas Jasmuižā! | Skatīt vairāk
Muzikāls vakars ar Lauri Valteru Tukuma TIC
Īpaša dzejas un mūzikas sinerģija. Tas būs sirsnīgs, brīnišķīgas mūzikas un dzejas piepildīts vakars. | Skatīt vairāk

Par mums / about us | Ētikas kodekss | Reklāma un Sadarbība | Kontakti | Autortiesības | Partneriem
All rights reserved © 2002 - 2025 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2025 1st-studio.com

 
Total Timed::1.87568808sec.