Kāpēc pasažieri lido ar aviokompānijām, kas pret tiem attiecas slikti? [1]

Vēl nesen Amerikas Savienotajās Valstīs bija novērojami vairāki incidenti, kuros aviosabiedrības slikti apgājās ar saviem klientiem. Arī Latvijas lidsabiedrība "AirBaltic" ik pa laikam nonāk mediju redzeslokā ar savu attieksmi pret klientiem – piemēram, kad tā pārrezervē lidojumu un nespēj nodrošināt normālu klientu servisu cilvēkam, kas palicis "aiz borta".

Šādi atgadījumi notiek – un liekas, ka ikreiz, kad kas tāds tiek piedzīvots, vajadzētu būtiski kristies pieprasījumam pēc šīs lidsabiedrības pakalpojumiem. Tā taču būtu loģiski, vai ne?

Tomēr ceļojumu statistika pierāda, ka, lai arī šādi incidenti nereti nozīmē kompānijas vērtības krišanos dažādos akciju tirgos, tas nebūt nenozīmē, ka aviokompāniju tiešie klienti – pasažieri, izvēlēsies protestēt pret lidsabiedrības rīcību, atsakoties lidot ar to.

Tas saistīts ar daudziem faktoriem – kā piemēram, to, ka galvenokārt, cilvēka izvēli nosaka biļešu cena un lidojumu pieejamība. Respektīvi – ja ir iespēja izvēlēties alternatīvu, bet maksāt par to 20 eiro vairāk – vai tiešām 20 eiro ir tā vērti, lai paustu savu viedokli pret to, ka lidsabiedrība kādu svešu cilvēku nav apkalpojusi labākajos standartos? Vairumam cilvēku nav vērti.. Tad arī lidojumu pieejamība – vai iespēja gaidīt stundu ir vērta to pašu, ko 20 eiro? Arī šeit, vairumā gadījumu nav.

Un pats pēdējais faktors – cilvēka zemapziņā ir iedzīvojusies pārliecība par to, ka sliktām kompānijām ar sliktu servisu vajadzētu arī uzrādīt sliktus rezultātus. Respektīvi, ja mēs lidojam tukšā lidmašīnā, saprotam, ka kaut kas nav kārtībā. Ja redzam, ka lidsabiedrības peļņa krītas, tad secinām – kaut kas nav labi. Līdz ar to, mēs cenšamies izvairīties no šīs lidsabiedrības. Bet, kamēr lidsabiedrībai rezultāti ir labi, lidmašīnas ir pilnas – tad jau viņi vairumu lietu dara pareizi, vai ne? Šis fenomens apstiprinās arī ar Ryanair lidojumiem – jo teju visi lidojumi Ryanair ir pilni, lai arī šai lidsabiedrībai klientu serviss nepastāv teju vispār (uz ko arī iespējams ietaupīt un piedāvāt lētākas biļetes). Visos gadījumos – gan ASV, gan Airbaltic gadījumos, lidsabiedrības pēdējā laikā ir ne tikai pārvadājušas vairāk pasažieru, bet arī piedzīvo gana strauju peļņas pieaugumu.

Tikai 0,7% no aptaujātajiem cilvēkiem, norādījuši, ka viņu ceļojumu plānus ietekmē tādas lietas kā lidsabiedrību slikta attieksme pret citiem klientiem. Tomēr 7,8% norādījuši, ka šādā gadījumā apsver iespēju izvēlēties citu lidsabiedrību – ja tas vispār ir iespējams.

Kamēr vien pasažieri nebūs gatavi maksāt vairāk par labu servisu, arī sliktās lidsabiedrības, kas pievērš daudz mazāku uzmanību saviem pasažieriem, turpinās attīstīties, pelnīt un augt.

KOMENTĀRI

(vārds) Ieraksti rezultātu

1 kārlis 08/09/2017 11:23 No Air baltic izvairos cik vien varu. Šauras lidmašīnas, serviss nekāds un biļetes ar salīdzinoši dārgas. Kad aizkavējās pārsēšanās lidmašīna tad Aeroflot pēc 2 stundu gaidīšanas iedeva ēšanas kuponus, bet kad pārcēļa reisu pēc 4 stundām iedeva viesnīcas numuriņu pārnakšņošanai. AirBaltic pēc 9 stundām vēl vilcinājās iedot ēšanas kuponu.


 
Ceļojumu un atpūtas piedāvājumi:
Atpūtas un ceļojumu piedāvājumi 18.04.2024 - 30.04.2024 ALBĀNIJA jau no 30.05. Latvia Tours
Klimats ir ideāli piemērots tiem, kam patīk siltums un saule, bet kas nevēlas karstumu. Temperatūra vasarā svārstās no 25 līdz 28 grādiem pēc Celsija | Skatīt vairāk
no 589 EUR
Atpūtas un ceļojumu piedāvājumi 05.04.2024 - 30.04.2024 Atlaides auto nomai Igaunijā Europcar
Vai esi gatavs piedzīvot neaizmirstamas brīvdienas Igaunijā? Tagad ir lieliska iespēja iegūt izdevīgu auto nomas piedāvājumu! | Skatīt vairāk
25.maijā norisināsies Lielais plosts TAKA
25. maijā Dabas parka “Daugavas loki” teritorijā norisināsies ikgadējs Vislatvijas ūdens tūristu saiets “Lielais plosts”. | Skatīt vairāk
Māra Upmane-Holšteine un Aigars Apinis Valmieras TIC
19.maijā pl.16.00 aicinām uz Stāstnieku Pēcpusdienu Akustikā kopā ar mūziķi Māru Upmani-Holšteini un aktieri Aigaru Apini. | Skatīt vairāk
40 EUR

Par mums / about us | Ētikas kodekss | Reklāma un Sadarbība | Kontakti | Autortiesības | Partneriem
All rights reserved © 2002 - 2024 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2024 1st-studio.com

 
Total Timed::0.61606097sec.