Vairākas lidsabiedrības ignorē ceļotāju pieprasījumus atgriezt naudu par biļetēm

Tūrisma aģentūras, tūroperatori un ceļotāji kopš 2020.gada marta vēlas atgriezt lidojumu biļešu naudu no lidsabiedrībām par anulētajiem reisiem. Daudzas lidsabiedrības neatbild uz pieprasījuma zvaniem un e-pastiem, ignorējot jebkura veida komunikāciju un klienta tiesības. Klienti jūtas apkrāpti un tāpēc meklē palīdzību gan pie patērētāju aizsardzības organizācijām, asociācijām, IATA un medijiem. Vairākas tūrisma kompānijas ir iesniegušas prasības tiesā pret negodīgajām lidsabiedrībām.

Šobrīd šajā kontekstā izskan vairāku Eiropas lidsabiedrību zīmoli, kas ignorē savus klientus – «SAS Scandinavian», «Alitalia», «Air Europa», «Norwegian» un citas.

Labas atsauksmes ir par lidsabiedrībām «Condor» un «Emirates Airlines», kuras ir pilnībā norēķinājušās par nenotikušajiem lidojumiem. Piemēram, lidsabiedrība «Emirates Airlines» kopš 2020.gada aprīļa ir izmaksājusi klientiem 1,4 miljardus eiro. «Lufthansa» ir norēķinājusies par 3,6 miljardiem eiro, apstrādājot 8,5 miljonus lidojuma biļetes, taču vēl 350 000 lidojumu biļešu ir apstrādē. 

KOMENTĀRI

(vārds) Ieraksti rezultātu


 
Ceļojumu un atpūtas piedāvājumi:
Ilgas muižas pils TAKA
Ēka celta pēc arhitekta Vilhelma Neimaņa projekta 19. gs. otrā pusē kā Ilgas muižas medību pils. | Skatīt vairāk
Didrihšteinas (Laucesas) muiža TAKA
Muižas kungu māja ir sarkanu ķieģeļu celtne ar neogotisku tornīti vienā malā un piederēja fon Vāgneriem. | Skatīt vairāk
Atpūtas un ceļojumu piedāvājumi 09.05.2025 - 16.05.2025 Palangas kūrorta atklāšanas svētki Nikos Travel
Palanga sāk svinēt un dzirksteļot, lai sagatavotos kurorta sezonai- svētki ik uz soļa! Pievienojies 31.05.2025 uz šo dzirksteļojošo svētku virpuli! | Skatīt vairāk
no 40 EUR
Uzņēmumi


Turkish Airlines
,

Par mums / about us | Ētikas kodekss | Reklāma un Sadarbība | Kontakti | Autortiesības | Partneriem
All rights reserved © 2002 - 2025 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2025 1st-studio.com

 
Total Timed::1.48020005sec.