Aptauja: savu krūzīti karstajiem dzērieniem pa ceļam čaklāk lieto vīrieši

Dažādus siltos dzērienus – kafiju, tēju, karsto šokolādi u. c. – līdzņemšanai iegādājas 65% Latvijas iedzīvotāju, taču savā krūzītē tos pilda tikai 27%, liecina “Narvesen” veiktā aptauja.* Turklāt čaklāki savu krūzīšu lietotāji ir vīrieši: karsto dzērienu savā krūzītē regulāri iepilda gandrīz katrs piektais no aptaujātajiem vīriešiem un tikai katra astotā sieviete.

Kaut arī visbiežāk siltos dzērienus līdzņemšanai iegādājas jaunieši līdz 29 gadu vecumam (80% ir iegādājušies kādu silto dzērienu vismaz dažas reizes), savu krūzīti regulāri lieto tikai 17% šajā vecuma grupā. Toties biežāk savas krūzītes silto dzērienu līdzņemšanai izvēlas cilvēki 60–74 gadu vecumā (21%). Tāpat čaklāki savu krūzīšu lietotāji ir vīrieši: regulāri to dara 18% vīriešu un tikai 13% sieviešu. Vēl 12% Latvijas iedzīvotāju savu krūzīti izmanto neregulāri.

“Lai gan ir pierasts uzskatīt, ka par ilgtspējīgu dzīvesveidu galvenokārt rūpējas jaunieši, aptaujas dati liecina, ka arī seniori neatpaliek. Arvien vairāk cilvēku visā pasaulē izvēlas produktus bez iepakojuma, atsakās no vienreizlietojamiem priekšmetiem un cenšas mazināt plastmasas atkritumus, aizstājot tos ar videi draudzīgākiem risinājumiem, piemēram, savu krūzīti dzērienu līdzņemšanai. Priecē fakts, ka atbildīga attieksme pret vidi ir sastopama visās vecuma grupās,” saka SIA “Narvesen Baltija” Mārketinga un komunikācijas departamenta direktore Ilze Dumceva.

Aplūkojot krūzīšu lietošanas paradumus Latvijas mērogā, visvairāk regulāru savu krūzīšu lietotāju ir Latgalē (23%) un lielajās pilsētās (18%), apsteidzot Rīgu (15%). Kopumā karstos dzērienus līdzi ņemšanai katru dienu iegādājas 5% Latvijas iedzīvotāju, pāris reižu nedēļā to dara 14%, bet reizi nedēļā vai retāk – 46%.

“Savas krūzītes lietošana ir veids, kā mazināt vienreizlietojamo trauku daudzumu un palīdzēt planētai nenoslīkt atkritumos. Taču atbildība pret vidi nav vienīgais ieguvums no šādas rīcības. Paša izvēlēta krūze var būt stilīgs aksesuārs, un nevar noliegt arī emocionālo ieguvumu, dzerot kafiju no savas iemīļotās krūzes. Ne mazāk svarīgs ir arī naudas ietaupījums ilgtermiņā. Lielākoties visās tirdzniecības vietās, kur kafiju piedāvā iegādāties līdzņemšanai, pērkot to savā krūzē, tiek piemērota atlaide – arī “Narvesen”. Cilvēkiem, kuri ieraduši kafiju iegādāties baudīšanai pa ceļam, pat vairāku desmitu eiro vērtas krūzes iegāde var atmaksāties gada laikā,” skaidro Ilze Dumceva.


KOMENTĀRI

(vārds) Ieraksti rezultātu


 
Ceļojumu un atpūtas piedāvājumi:
Deju skolas "Demo" sezonas noslēgums Tukuma TIC
koncerts 2 daļās: 1. daļa – “Apskāviens”, 2. daļa – “Muļķa sirds”. Pārtraukumā: Deju skolas grāmatas un citu suvenītu iegāde, | Skatīt vairāk
Latvija
Pludmales terase "Pampūkas" atklāj sezonu! Preiļu novada TIC
Pludmales kafejnīca "Pampūkas" gatavojas sezonas atklāšanai Mātes dienā! Tiek "vārīti" pirmie saldējumi, ar kuru garšām vari iepazīties "Pampūku" | Skatīt vairāk
Atpūtas un ceļojumu piedāvājumi 06.05.2025 - 24.05.2025 Grupas "Jumprava" koncerts Ozolājos Tukuma TIC
Uz skatuves ar enerģisku un neaizmirstamu lielkoncertu kāps leģendārā grupa "Jumprava", dāvinot klausītājiem savu spilgtākās mūzikas skanējumu. | Skatīt vairāk
Ieelpo pavasari Preiļos Preiļu novada TIC
Preiļu muižas komplekss un parks– lielākais pilsētvides ainavu parks Latvijā, kurš apbur ne vien ar savu romantisko veidolu, bet arī arhitektūras | Skatīt vairāk
Tez Tour
NEDĒĻAS LASĪTĀKAIS
Populārakie piedāvājumi
APMEKLĒTĀKIE UZŅĒMUMI
Baltijas tūrisma objekti

Par mums / about us | Ētikas kodekss | Reklāma un Sadarbība | Kontakti | Autortiesības | Partneriem
All rights reserved © 2002 - 2025 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2025 1st-studio.com

 
Total Timed::1.78399897sec.