«Peugeot» 208 un 2008 ir jauns automātiskās pārnesumkārbas pārslēgs

Peugeot 208 un 2008, no kuriem pirmais 2021. gadā bija vispopulārākais mazās klases auto, bet otrais – visvairāk pārdotais B segmenta krosovers Eiropas jauno auto tirgū, nu ir aprīkoti ar īpašu automātiskās pārnesumkārbas pārslēgu. Tagad garenās sviras vietā ir izsmalcināts, glīts, ergonomisks un viegli lietojams pārslēgs, kas eleganti integrēts vidus konsolē. Turklāt šāda evolūcija notikusi ne tikai iekšdedzes dzinēja modeļos, bet arī 100% elektriskajos e-208 un e-2008.

Perfekta integrācija

Pārsteidzoši modernais pārslēgs ļoti labi iekļaujas 208 un 2008 Peugeot i-Cockpit® 3D priekšējā panelī, veidojot smalku tehnoloģiju un ergonomikas kombināciju, savukārt tā pārdomātais dizains atbrīvo vietu vidus konsolē. Elegantumu uzsver matētā hroma un glancēti melnā apdare, kā arī ar oglekļa šķiedras pārklājumu veidotais elkoņa balsts.

Jaunais pārslēgs visiem dzinēju veidiem, gan elektriskajiem, gan iekšdedzes, piedāvā dažādus braukšanas režīmus. Par to, kurš režīms darbojas, informē attiecīgs gaismas indikators uz pārslēga, taču papildus to vadītājam atgādina arī indikators mērinstrumentu panelī. Piedāvātie režīmi: atpakaļgaita (R), neitrālais (N) un režīms braukšanai (D), kad mašīna pati nosaka, kurš no 8 pārnesumiem ir atbilstošs braukšanas stilam, ceļa profilam un automobiļa noslodzei.

Funkciju klāstu papildina divas atsevišķas pogas: Park (P), kas pārslēdz pārnesumkārbu stāvēšanas režīmā, savukārt Manual (M) poga iekšdedzes dzinēja gadījumā aktivizē manuālu pārnesumu pārslēgšanu ar nelielām svirām, kas atrodas aiz stūres. Modeļiem ar elektrodzinēju M poga ir aizstāta ar pogu Brake (B).

Funkcionalitātes evolūcija

B poga abos 100% elektriskajos modeļos e-208 un e-2008 pastiprina reģeneratīvo bremzēšanu. Ja režīms B nav aktivizēts, sabremzēšanās pēc kājas noņemšanas no akseleratora pedāļa ir mērena, pēc sajūtām līdzīga tai, kāda ir mašīnās ar iekšdedzes dzinēju un automātisko pārnesumkārbu. Aktivizējot režīmu B, sabremzēšanās kļūst spēcīgāka un arī atgūtās enerģijas apjoms ir lielāks. Ja vien netiek izslēgts dzinējs, rekuperācijas jeb režīms B paliek aktīvs un saglabā atmiņā šo iestatījumu pat pēc izmaiņām pārnesumkārbas pārslēgā.

Visām 208 un 2008 versijām līdz ar jauno pārslēgu ir pieejama elektriskā stāvbremze, kas ir ērtāk lietojama ikdienā un arī ietaupa vietu vidus konsolē.

Pagājušajā gadā Latvijā tika pārdoti 209 Peugeot vieglie komercauto (N1) un 928 vieglās automašīnas (M1), starp kurām populārākais modelis bija 2008 ar 249 pārdotām vienībām. Franču zīmola tirgus daļa 2021. gadā Latvijā bija 6,7%, liecina Auto Asociācijas apkopotā statistika.

KOMENTĀRI

(vārds) Ieraksti rezultātu


 
Ceļojumu un atpūtas piedāvājumi:
Atpūtas un ceļojumu piedāvājumi 24.04.2024 - 30.04.2024 Tet Rally Latvia Liepājas reģiona TIB
Liepājā notiks pilsētas ātrumposms, Tet Rally Latvia uzvarētāju noskaidros Dienvidkurzemes novada Vecpils autotrasē. | Skatīt vairāk
Atpūtas un ceļojumu piedāvājumi 11.04.2024 - 01.05.2024 GeLux - Āzijas piedzīvojumu ceļojums Estravel Latvia
Jauna izpratne par Luksu - piedzīvojumu ceļojumā Taizemē un Kambodžā // Unikāla pieredze, vairāk iekļautu pakalpojumu // 10% atlaide, rezervējot | Skatīt vairāk
no 2519 EUR
Atpūtas un ceļojumu piedāvājumi 20.04.2024 - 29.04.2024 ️Tunisija😲 Neticamas cenas! Atlantic Travel
Aprīļa beigas un maijs Tunisijā - laiks atpūtai spa un talasoterapijai, siltas saules baudīšanai, aizraujošām ekskursijām un pastaigām gar silto | Skatīt vairāk
295 EUR
3 dienas Romā un Vidusjūras kruīzs Estravel Latvia
9 naktis - 2 naktis Romā un 7 nakšu kruīzs ar MSC Vidusjūrā // Īpašais piedāvājums | Skatīt vairāk
no 1058 EUR

Par mums / about us | Ētikas kodekss | Reklāma un Sadarbība | Kontakti | Autortiesības | Partneriem
All rights reserved © 2002 - 2024 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2024 1st-studio.com

 
Total Timed::0.11376309sec.