Autors: Arnita Beinaroviča
Avots: BalticTravelnews.com/SmartLynx.aero
Travelnews.lv jau rakstīja, atsaucoties uz Vācijas portālu Fvw.de, ka «Condor» pārtrauc sadarbību ar «SmartLynx», jo pasažieriem bijušas sūdzības par pakalpojumu kvalitāti. Latvijas čarteru lidsaniedrības «SmartLynx Airlines» pārstāve Arnita Beinaroviča sniedz komentāru par radušos situāciju.
“Vēlamies precizēt, ka mūsu A330 lidmašīnas tiek nodrošinātas kā īstermiņa kapacitātes risinājums aviosabiedrībai «Condor» kopš 2022. gada vasaras un «SmartLynx Airlines» joprojām turpina veikt «Condor» lidojumus līdz šī gada 20. janvārim, saskaņā ar savstarpēji noslēgto līgumu starp «SmartLynx Airlines» un «Condor».
Reklāma

Attiecībā par izskanējušo kritiku par pakalpojumu kvalitāti «SmartLynx Airlines» izpildītajos reisos, mēs varam apstiprināt, ka attiecīgā lidmašīna, par kuru tika saņemtas sūdzības, atšķīrās no «Condor» standarta salona iekārtojuma. Šāda situācija radās lielā čarterlidojuma pieprasījuma dēļ, kā rezultātā divas A330 vienības tika papildinātas ar rezerves lidmašīnu, kas kalpo kā alternatīva vienība, ja ir nepieciešams veikt vairāk reisu kā sākotnēji plānots.
Lidojuma maršrutus priekš «Condor» apkalpo gan «SmartLynx», gan «Condor» gaisa salona apkalpes locekļi, lai optimizētu procedūras un piedāvātu iespējami labāko servisu. Visi gaisa kuģa salona apkalpes locekļi ir apmācīti, atbilstoši Eiropas aviācijas drošības standartiem.
Mēs turpinām atjaunot «SmartLynx» gaisa kuģu floti ar jaunākās paaudzes lidmašīnām. Tāpat nepārtraukti strādājam pie mūsu gaisa salona apkalpes locekļu apmācībām, lai nodrošinātu izcilu un drošu servisu, kas atbilst mūsu klientu vajadzībām.
Mēs saprotam, ka šī situācija ir radījusi pasažieru neizpratni, un esam atvainojušies visiem iesaistītajiem pasažieriem.”
Par rakstu pārpublicēšanas noteikumiem lūdzam kontaktēties ar Travelnews.lv redakciju.