Lidsabiedrība «Ryanair» spiesta atteikties no komunikācijas kanāla ar pasažieriem

Kopš 2023. gada 8. maija Īrijas lidsabiedrība “Ryanair” vairs neļaus saviem klientiem sazināties ar lidsabiedrības klientu apkalpošanas nodaļu sociālo mediju platformā “Twitter”, vēsta portāls “Simpleflying.com”.

Lidsabiedrība apgalvo, ka šādu lēmumu pieņēmusi dēļ nesen pieņemtajām izmaiņām “Twitter” politikā, un, kā izrādās, “Ryanair” nebūt nav vienīgā lidsabiedrība, kas spērusi šādu soli.

Travelnews.lv iesaka visiem, kuriem ir nepieciešamība sazināties ar “Ryanair” klientu apkalpošanas nodaļas speciālistiem, darīt to “Facebook” vietnē – tā tomēr ir ātrākā un efektīvākā komunikācija. Tiesa gan, tā kā atbild reāls cilvēks, nevis bots, reizumis ir atkarīgs, cik kompetents ir šis speciālists. Ir reizes, kad problēmu izlabot var tikai trešais klientu apkalpošanas nodaļas darbinieks, turklāt, labojot iepriekšējo kolēģu pieļautās kļūdas.

KOMENTĀRI

(vārds) Ieraksti rezultātu


 
Ceļojumu un atpūtas piedāvājumi:
Luksus klases piedāvājumi - Taizeme Estravel Latvia
Esat pelnījuši - izbaudīt unikālu pieredzi, augstākās klases apkalpošanu un ņemt no dzīves vairāk! Dažādi Luksus piedāvājumi atpūtai Taizemē. | Skatīt vairāk
no 610 EUR
𝐌𝐞𝐥𝐧𝐤𝐚𝐥𝐧𝐞 būs lieliska izvēle! Latvia Tours
Ceļojums piemērots visiem, kurus valdzina krāšņa, masu tūrisma neizpostīta daba un jūtams vietējās kultūras piesitiens. | Skatīt vairāk
no 369 EUR
Atlaides auto nomai Ungārijā Europcar
Nomā auto ar Europcar Budapeštā un saņem atlaidi! Izbaudi Budapeštas daudzveidību. | Skatīt vairāk
Ēģipte skolēnu RUDENS brīvlaikā Estravel Latvia
Esiet tālredzīgi un gudri! iegādājieties ceļojumu skolenu RUDENS brīvlaikam jau tagad! Hurgada vai Šarm-el-Šeiha | Skatīt vairāk
no 685 EUR

Par mums / about us | Ētikas kodekss | Reklāma un Sadarbība | Kontakti | Autortiesības | Partneriem
All rights reserved © 2002 - 2024 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2024 1st-studio.com

 
Total Timed::0.159168sec.