Jānis Kaļķis: Šajā viesnīcā diez vai atgriezīšos [1]

Latvijas Vīnziņu asociācijas prezidents Jānis Kaļķis nule saskāries ar sāpīgu attieksmi viesmīlības nozarē. Savu skaudro pieredzi viesnīcā "Mercure Riga Centre" viņš publicējis Facebook.com lapā un ar viņa atļauju pārpublicējam to arī Travelnews.lv.

Latvijā lielā daļā viesnīcu ir problēmas ar viesmīlību, viesmīlības darbiniekiem un attieksmi. Galvenais, attieksmi. Jo kā citādi izskaidrot dažas nesaprotamas lietas...

Rīkoju degustāciju viesnīcas konferenču telpā. Pasūtīju telpu, pasūtīju lektoriem istabas, viss it kā ok.

Pirmais pārsteigums par brīdinājumu, ka būs jāmaksā par ledu vīna dzesēšanai 2€/kg... Vēl nekad un nekur pasaulē par to nav prasījuši naudu. Uz jautājumu kādēļ, sekoja, manuprāt, banāla atbilde - mēs taču tērējam elektrību un filtrējam ūdeni ledus pagatavošanai...  Varētu padomāt, kā citur dara citādi. Ok, atteicos no eksluzīvā ledus. Un būtu aizmirsis par šo, ja nesekotu vēl pārējais.

Iebraukšanas dienā man zvana lektori un jautā vai tiešām viņiem jāmaksā par istabām, kā to pieprasa recepcijā. Piebildīšu, ka meilā lūdzu apvienot rēķinu par konferenču telpu un istabām. Biju netālu, tādēļ aizgāju noskaidrot, kas un kā. Recepcijā, protams, neviens neko nezina un mēģina sazvanīt kādu atbildīgo, bet tikai pēc mana pieprasījuma. Tikai pēc trešās reizes kad pieprasīju, lai lektorus vismaz ielaiž istabā un ar mani tiek galā paralēli, tas tika izdarīts. Neviens neko tā arī nenoskaidroja tajā dienā, tādēļ aizrakstīju meilu, ka nemaz nevēlos zināt iemeslus un vienkāršu lai piestāda rēķinu. Tas gan tika izdarīts uzreiz un laicīgi.

Vēl jau bārmenis ilgi bolīja acis kad viņam viesis paprasīja vai bārā ir Fernet branca. Ok, šī dzēriena nebija, viesis pasūtīja Jagermeister, kas bija dzērienu kartē. Pēc ilgas meklēšanas, izrādījās, kā bārā nav un, neko nepasakot, bārmenis pazuda noliktavas telpu dzīlēs. Aizgājām prom tā arī neko nedabūjuši.

Nākamā dienā pirms degustācijas palūdzu nomainīt Latvijas vīnziņu asociācijas nosaukumu uz info TV pie zāles, jo to, acīmredzot, bija rakstījis cilvēks ar diezgan vājām latviešu valodas zināšanām. Uz viena TV nomainīja, bet uz otra tā arī palika nepareizais. Biju jau noguris no šīs viesnīcas attieksmes un vienkārši neko vairs neteicu. Rēķinu, protams, apmaksāšu, bet šajā viesnīcā diez vai atgriezīšos un saviem viesiem diez vai ieteikšu vairs.

Žēl, jo pirms tam veiksmīgi sadarbojāmies, bet, kā izrādās, nomainījušies visi darbinieki un labāk no tā noteikti nav palicis.

KOMENTĀRI

(vārds) Ieraksti rezultātu

1 tā nu tur ir 05/28/2023 22:12 Diemžēl diezgan liels krievu kantoris ar attiecīgu servisu. Ieteiktu par šo paziņot franšīzes īpašniekiem.


 
Ceļojumu un atpūtas piedāvājumi:
Atpūtas un ceļojumu piedāvājumi 27.03.2024 - 31.03.2024 Lieldienas Jaunmoku pilī un parkā Tukuma TIC
Pirmajās Lieldienās, 31. martā, Jaunmoku pils aicina visus uz aizraujošu svinību dienu pils parkā. Šīs dienas laikā norisināsies aktivitātes visai | Skatīt vairāk
Latvija
Aicina uz putnu vērošanas ekskursiju Jelgavas reģionālais tūrisma centrs
7.aprīlī, pulksten 9.30 no Jelgavas Sv.Trīsvienības baznīcas torņa pagalma sāksies velo ekskursija “Braucam vērot putnus”. Pieteikšanās 63005447 | Skatīt vairāk
"Baroka mūzikas ģēniji" Rundāles pilī Bauskas TIC
Esi aicināts uz Liepājas Simfoniskā orķestra koncertprogrammu Rundāles pilī! | Skatīt vairāk
Putnu dienas pārgājiens Dzērbenē Cēsu TIC
Kopā ar LOB Cēsu putnu grupas pārstāvjiem Agnesi Gaili un Mārtiņu Plataci dosimies dabā, vērosim dažādas putnu sugas un atpazīsim to balsis! | Skatīt vairāk

Par mums / about us | Ētikas kodekss | Reklāma un Sadarbība | Kontakti | Autortiesības | Partneriem
All rights reserved © 2002 - 2024 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2024 1st-studio.com

 
Total Timed::0.42211914sec.