Autors: Olga Kazaka
Avots: olsen.lv
Komunikācijas aģentūras Olsen+Partners partneres Olga Kazakas grāmata, kas sākotnēji tika izdota latviešu valodā ar nosaukumu “Pirmā PR grāmata”, kā arī krievu valodā kā “Первая Книга о PR”, uzreiz kļuva par dižpārdokli, piedzīvoja atkārtotus metienus un tika iekļauta obligātās literatūras sarakstos vadošajās Latvijas augstskolās, tagad ir pieejama arī plašai starptautiskai auditorijai angļu valodā.
“First PR Book” ir praktisks ceļvedis sabiedrisko attiecību pamatos, kas būs noderīgs studentiem, preses sekretāriem, PR un mārketinga vadītājiem, uzņēmumu īpašniekiem, valsts iestāžu pārstāvjiem un publiskām personām, kuru profesionālajā kapitālā būtisku vietu ieņem reputācija. Izdevums ir domāts ikvienam, kurš apzinās, ka komunikācija ir viens no spēcīgākajiem ietekmes un mērķu sasniegšanas instrumentiem.
Reklāma

“Grāmatā aplūkoti ne vien komunikācijas, bet arī mārketinga, psiholoģijas, socioloģijas, uzvedības ekonomikas un citu radniecīgu jomu aspekti. Tajā apkopotas profesionālās kompetences, iemaņas un padomi – sākot no radošas domāšanas un prasmīgas laika plānošanas līdz spējai pārvarēt stresu. Faktiski tā ir rokasgrāmata, kā ar mērķtiecīgu komunikāciju sasniegt rezultātus,” norāda grāmatas autore, komunikācijas zinātņu doktore, Olsen+Partners partnere un nozares praktiķe ar 25 gadu pieredzi Olga Kazaka.
Grāmatas oficiālā prezentācija notiks 22. maijā 2025. gadā Marketing Shake mārketinga un komunikācijas festivālā. Pie Olsen+Partners stenda to varēs iegādāties par īpašu cenu. Tāpat grāmata jau tagad ir pieejama vietnē olgakazaka.com, ar piegādi visā pasaulē.
Par autori
Olga Kazaka uzsāka karjeru komunikācijā jau 15 gadu vecumā, 20 gados nodibināja savu PR aģentūru, bet 30 gadu vecumā aizstāvēja doktora disertāciju. Viņa ir saņēmusi Latvijas Sabiedrisko attiecību profesionāļu asociācijas (LASAP) un Ten Outstanding Young Persons (TOYP) balvas, ir desmitiem zinātnisku un profesionālu publikāciju autore korporatīvās komunikācijas jomā. 13 gadus pasniegusi Latvijas Universitātē un regulāri uzstājas kā lektore, eksperte, žūrijas locekle starptautiskās konferencēs un konkursos. Tomēr vispirms Olga ir praktiķe – jau 20 gadus viņa vada komunikācijas aģentūru Olsen+Partners, ko kopā ar partneri izveidoja no nulles un pārvērta par vienu no vadošajiem aģentūrām Latvijā. Olsen+Partners kampaņas deviņas reizes atzītas par labākajām pasaulē un pēdējā desmitgadē saņēmušas visvairāk IPRA GWA balvu starp Baltijas valstīm.
Par rakstu pārpublicēšanas noteikumiem lūdzam kontaktēties ar Travelnews.lv redakciju.