|
Kestutis Ambrozaitis, Lithuanian Tours, vadītājs, Lietuvos turizmo asociacija, vice prezidents
- “Jaunākās tūrisma aģentūru tendences Lietuvā”
|
|
Sandra Andermane, Datu Apstrādes Informācijas Sistēmas direktore
- "Datu apstrādes sistēma tūrisma aģentūrā"
|
|
Ieva Baldiņa, Patērētāju Tiesību uzraudzības departamenta direktore
- "Aktuāli jautājumi kompleksu tūrisma pakalpojumu sniegšanas jomā"
|
|
Agris Bitāns, zvērinātu advokātu biroja "Baltmane & Bitāns" zvērināts advokāts
- "Tūrisma aģentūru līgumstruktūra un raksturīgie riski"
|
|
Ilze Bukaldere, zvērinātu advokātu biroja Liepa Skopina Borenius zvērināta advokāta palīdze
- “Reklāma un godīga konkurence tūrisma aģentūru nozarē”
|
|
Kārlis Cābulis, E-sistēmu un mārketinga speciālists
- "Mājas lapas izveides soļi"
|
|
Gitāna Dāvidsone, konsultāciju uzņēmuma SIA „O.D.A.” vadītāja
- "Darbinieku attīstība un karjera: pašu darbinieku vai darba devēja atbildība?"
|
|
Hannu Eloranta, Meriton Hotels (Tallina, Igaunija) direktors
- "Naktsmītņu tirgzinības - viesnīcu tīkli"
|
|
Bertolts Fliks, lidsabiedrība airBaltic, prezidents
- "Ienākošā un izejošā tūrisma pārdošanas metodes"
|
|
Zigmārs Francis, IT Tilts valdes priekšsēdētājs
- “Mājas lapā izmantojamās tehnoloģijas. Iespējas un nozīme.”
|
|
Jeļena Horoškina, Biznesa Konsultantu Grupas, Personāla vadības un attīstības speciālists, darbinieku motivācijas un atalgojuma sistēmu speciālists
- "Kompetenta darbinieku atlase. Darbinieka pirmie soļi jaunajā darba vietā."
|
|
Jānis Jenzis, Europa Royal, direktos
- "Viesnīcu tendences - 42.gadskārtējais IH&RA kongress"
|
|
Vēsma Kontere, dizaina firma Kontere, arhitekte
- "Mūsdienu tūrisma biroju interjera veidošanas pamatprincipi un tendences"
|
|
Prof. Mihails Kopeikins, Latvijas dizaineru savienības valdes priekšsēdētāja vietnieks
- “Mājas lapas vizuālais noformējums”
|
|
Edgars Koroņevskis, multimediju laboratorijas Ridemo projektu vadītājs
- “Mājas lapas administrēšana”
|
|
Maksims Kušnarevs, kompānijas Digibrand tehniskais direktors
- "Reklāmkarodziņu (baneru) veidošanas pamatprincipi, reklāmas efetivitāte un jaunākās tendences"
|
|
Ainārs Lankovskis, Marketing House, biznesa attīstības direktors
- “Informācijas loma mārketinga aktivitātēs”
|
|
Inga Latkovska, Sabiedrisko attiecību aģentūra PR Stils, direktore
- "Komunikācijas kvalitātestarp klientu un recepciju. Lietišķās attiecības biznesa sarunās."
|
|
Jūlija Linkeviča, Latvijas RepublikasKonkurences padomes Biroja 3. analītiskā departamenta direktore
- "Sadarbība godīgas konkurence ietvaros"
|
|
Aivars Mackevičs, Eiropas reģionālā tūrisma institūta direktors
-
"Tūrisma mājas lapas mārketings"
-
“Tūrisma aģentūru biznesa tendencies Latvijā un Eiropā”
-
“Viesnīcu biznesa tendencies Latvijā un Eiropā”
-
“Tūrisma mājas lapa atpūtai un biznesam”
-
"Ienākošā tūrisma tendences"
-
"Latvijas naktsmītņu biznesa tendences Eiropas kontekstā"
-
"Naktsmītņu mārketinga stratēģijas, biznesa idejas un modeļi"
-
"Tūrisma biroju iekārtojuma filozofija"
-
"Tūrisma E-komercija. Tendences. Tirgzinības. Tehnoloģijas"
-
"Tūrisma industrijas tendences" |
|
Sergejs Ņesterovs, reklāmas aģentūrāmLOWE AGE direktors
- “Pieprasījuma veicinošie faktori tūrisma industrijā”
|
|
Arnis Ozols, Delfi.lv Baltijas reklāmas pārdošanas vadītājs
- "E-reklāmas nianses un mode"
|
|
Konstantīns Paļgovs, tūroperators Tez Tour, direktors
- "Izejošā tūrisma tendences"
|
|
Helma Purvinska, A/s "Parex banka" Personāla attīstības daļas vadītāja
- "Vai Tavi darbinieki ar prieku ierodas darbā? Vai Tavi darbinieki ar prieku dodas mājās? Darbinieku motivācija - mīti un idejas.
|
|
Margarita Platace, Kolonna Hotels Group, izpilddirektore
- "Naktsmītņu horizontālā sadarbība Latvijā- kooperācija, franšīzes sistēma un viesnīcu tīkli."
|
|
Dace Runča Štelmahere, SIA Biznesa Konsultantu Grupa grafiskā dizaina nodaļas vadītāja
- "Noteiktām vajadzībām precīzi atbilstoša mājas lapas dizaina praktiskās pazīmes"
|
|
Antons Sapriko, turists.net projektu vadītājs
- "Interaktīvā komunikācija - interneta lapu dizains un reklāmas iespējas"
|
|
Māris Spička, Konkurences Padomes Negodīgas konkurences un reklāmasdepartamenta direktors
- “Reklāma un godīga konkurence tūrisma aģentūru nozarē”
|
|
Iveta Sprūdža, Hotel Bergs direktore
- "Ko mācīties no Ķīnas viesmīlības uzņēmējiem? Vai gatavoties Ķīnas tūristu uzņemšanai Latvijā un kā to darīt?"
|
|
Ēriks Stendzenieks, reklāmas aģentūras Z.O.O.M. radošais direktors
- “Stāstu bizness. Kas kopīgs Parisai Hiltonei un Harijam Poteram”
|
|
Dace Stežkina, Avalon Hotel, direktore
- "Naktsmītņu piedāvājums no tūroperatora skatījuma."
|
|
Pavels Šarfs, lidsabiedrība Czech Airlines, direktors Latvijā
- "Tūrisma produktu pārdošana. Čehijas piemērs."
|
|
Ainārs Ščipčinskis, reklāmas aģentūra McCanErickson Riga, direktors
|
|
Anda Šilde, Baltikum Tourismus Zentrale Berlin, vadītāja
- "Ienākošā tūrisma mārketings un menedžments"
|
|
Ernests Štāls, Mediaparks projektu vadītājs
|
|
Ingus Tamanis, kompānijas Digibrand vadītājs
- "Interneta tirgus tendences Latvijā"
|
|
Andra Ulme, arhitekte, interjera dizainere
- “Pārdod ar interjeru un dizainu”
|
|
Dr.psych. Tatjana Uzole, Daugavpils Universitāte
- "Viesmīlības psiholoģija - uzņēmuma iekšējā vide un saskarsme ar klientiem"
|
|
Gundega Zeltiņa, tūrisma aģentūras Latvia Tours valdes priekšsēdētāja,ALTA viceprezidente
- “Latvijas tūrisma aģentūru un tūroperatoru attīstības tendences turpmākajos trijos gados”
|