Somijas restorāniem ir jāatbild par saviem iereibušajiem klientiem

Somijā par sava klienta reibuma stāvokli ir jātabild restorānam. Gadījumā, ja izdosies pierādīt, ka klientam ir pasniegts pārāk daudz spirtotā dzēriena, un viņš tādā stāvoklī ir pametis iestādi, tad personālam būs jāatbild par savu rīcību. Piemēram, ziemā, restorānam būs jāatbild par to, ja klients, pametot restorānu, ceļā uz mājām aizmigs sniegā.

Tajā pašā laikā, ja klients būs iesaistījies kautiņā vai kādu aplējis – vaina būs jāuzņemas pašam klientam. Arī restorānu varēs saukt pie atbildības tajos gadījumos, ja kautiņi tur notik pārāk bieži. Tas nozīmēs, ka attiecīgā iestādē tas notiek sistemātiski un tā nav spējīga kontrolēt kārtību. Līdz ar to bāram vai restorānam tiks atņemti papildus atļautie darba laiki un nedrīkstēs pārdot alkoholiskos dzērienus.

 

KOMENTĀRI

(vārds) Ieraksti rezultātu


 
Ceļojumu un atpūtas piedāvājumi:
Atpūtas un ceļojumu piedāvājumi 20.06.2025 - 26.06.2025 Ekskursiju tūre uz Itāliju Atlantic Travel
«𝐑𝐢𝐦𝐢𝐧𝐢 - 𝐚𝐦𝐨𝐫𝐞 𝐦𝐢𝐨», 𝟕 𝐝𝐢𝐞𝐧𝐚𝐬 (dzīvošana pie jūras, ekskursijas uz Rimini, Santarkandželo | Skatīt vairāk
no 598 EUR
Uzņēmumi


Radisson Blu Rīdzene Hotel
,


Radisson Blu Latvija Conference & Spa Hotel
,


Baltic Beach Hotel & SPA
,


Kaļķu vārti
,

Tez Tour
NEDĒĻAS LASĪTĀKAIS
Populārakie piedāvājumi
APMEKLĒTĀKIE UZŅĒMUMI
Baltijas tūrisma objekti

Par mums / about us | Ētikas kodekss | Reklāma un Sadarbība | Kontakti | Autortiesības | Partneriem
All rights reserved © 2002 - 2025 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2025 1st-studio.com

 
Total Timed::6.07758689sec.