Somijas restorāniem ir jāatbild par saviem iereibušajiem klientiem

Somijā par sava klienta reibuma stāvokli ir jātabild restorānam. Gadījumā, ja izdosies pierādīt, ka klientam ir pasniegts pārāk daudz spirtotā dzēriena, un viņš tādā stāvoklī ir pametis iestādi, tad personālam būs jāatbild par savu rīcību. Piemēram, ziemā, restorānam būs jāatbild par to, ja klients, pametot restorānu, ceļā uz mājām aizmigs sniegā.

Tajā pašā laikā, ja klients būs iesaistījies kautiņā vai kādu aplējis – vaina būs jāuzņemas pašam klientam. Arī restorānu varēs saukt pie atbildības tajos gadījumos, ja kautiņi tur notik pārāk bieži. Tas nozīmēs, ka attiecīgā iestādē tas notiek sistemātiski un tā nav spējīga kontrolēt kārtību. Līdz ar to bāram vai restorānam tiks atņemti papildus atļautie darba laiki un nedrīkstēs pārdot alkoholiskos dzērienus.

 

KOMENTĀRI

(vārds) Ieraksti rezultātu

SADAļU ATBALSTA:

 
Ceļojumu un atpūtas piedāvājumi:
Gaidīsim Jūs Rēzeknē! Rēzeknes pilsētas TIC
Lieliskas idejas tavām brīvdienām! Pasākumi, filmu vakari uz GORS terases, brīvdienas un izstādes gan maziem, gan lieliem! | Skatīt vairāk
Atpūtas un ceļojumu piedāvājumi 15.06.2025 - 23.06.2025 Līgo Višķos 2025 TAKA
Vasaras gaidītākais notikums Višķu estrādē – festivāls Līgo Višķos 2025, kuru vairāk nekā 10 gadus Augšdaugavas novada pašvaldība rīko Luknas | Skatīt vairāk
Valmiermuižas etnomūzikas festivāls  Valmieras novada Tūrisma pārvalde
5. jūlijā, Valmiermuižas parkā astoto gadu norisināsies Starptautiskais Valmiermuižas etnomūzikas festivāls! | Skatīt vairāk
no 25 EUR
Uzņēmumi


Baltic Beach Hotel & SPA
,


Kaļķu vārti
,


Radisson Blu Latvija Conference & Spa Hotel
,


Jurmala Golf Club & Hotel
,

Tez Tour
NEDĒĻAS LASĪTĀKAIS
Populārakie piedāvājumi
APMEKLĒTĀKIE UZŅĒMUMI
Baltijas tūrisma objekti

Par mums / about us | Ētikas kodekss | Reklāma un Sadarbība | Kontakti | Autortiesības | Partneriem
All rights reserved © 2002 - 2025 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2025 1st-studio.com

 
Total Timed::1.00012207sec.