Autors: Kristīne Indriksone
Avots: BalticTravelnews.com/Welt.de
Vācu lidsabiedrība Lufthansa, veidojot pirmās klases lidojumu piedāvājumu kompleksu jaunajā Airbus A380 lidmašīnā, ir izvairījusies no ārkārtējām ekstrām, ko mēdz piedāvāt citas lidsabiedrības. Lufthansa lidojumā netiek piedāvāta duškabīne (Emirates) vai divguļamās gultas (Singapore Airlines). Neskatoties uz to, turp un atpakaļ lidojums pirmajā klasē no Frankfurtes un Tokiju maksā 12 000 eiro. Kādu servisu pirmās klases pasažieris saņem par šādu naudu?
Lufthansa pirmās klases lidojuma ērtības ir mazāk manāmas. Uzskaitot tās, jāpiemin tas, ka lidmašīnas augšējā klāja pirmajā klasē ir vieta astoņiem pasažieriem. Jaunajā superlidmašīnā, kas nokristīta par Frankfurt am Main, pirmās klases sēdekļus iespējams pārveidot par īstām divu metru garām un 80 centimetru platām gultām, ko citu no citas norobežo izvelkamas sienas.
Katrs pasažieris saņem īpaši izstrādātas nakts brilles, Laack ražojuma pidžamu un Porsche dizaina maisiņu ar dažādiem labumiem, to starpā ķermeņa kopšanas līdzekļiem (La Mer sievietēm, Lamarin vīriešiem). Pirmās klases pasažieriem pieejamas divas tualetes. Pirmās klases pasažieru vidū 90% ir vīriešu, tāpēc tualetēs ieviests pisuārs, kas ir jaunums lidmašīnās vispār. Otrs jaunums ir gaisa mitrināšanas un kondicionēšanas sistēma, kas spēj paaugstinās mitruma koncentrāciju gaisā līdz 25%. Šobrīd lielākajā daļā lidmašīnu pirmās klases nodalījumos ir gaiss ar 5% mitruma koncentrāciju.
Pie komforta pirmajā klasē pieder arī miers - Lufthansa pirmās klases nodalījums atdalīts no pārējās lidmašīnas ar troksni slāpējošām sienām un paklājiem piemīt soļu troksni slāpējošas īpašības. Tas nozīmē, ka tas ir pasaulē klusākais pirmās klases nodalījums lidmašīnā.
Līdz rudenim lidsabiedrība Lufthansa saņems vēl trīs A380 lidmašīnas, bet galamērķu sarakstam pievienosies Pekina un Johannesburga.
Par rakstu pārpublicēšanas noteikumiem lūdzam kontaktēties ar Travelnews.lv redakciju.