Foto: Ehemaligenverein.ch
Autors: Kristīne Indriksone
Avots: BalticTravelnews.com/Travel.ru
iPad planšetdatoru parādīšanās likusi daudzviet mainīties gan biznesa, gan klientu apkalpošanas iespējām un aizvien vairāk uzņēmumu izmanto tos dažādos nolūkos. Pavisam nesen iPad sākts izmantot vairākos ASV restorānos.
Piemēram, restorānā Catch viesnīcā Casa del Mar Santamonikā iPad tiek izmantots someljē - vīnziņa vietā. iPad ir ievietots restorānu vīnu saraksts, no kura apmeklētāji var izvēlēties vīnu pēc ražošanas gada, reģiona, cenas, garšas niansēm, kā arī pēc saderības ar izvēlēto ēdienu. Restorāna pagrabā ir pieejami vairāk nekā 200 dažādu šķirņu vīni, tāpēc palīdzība izvēloties vienkārši ir nepieciešama.
Izrādās, ka Catch nav pirmais restorāns, kas šādos nolūkos izmanto iPad. Populārajā restorānā Bone's Atlantas pilsētā iPad palīdz viesiem izvēlēties starp 1500 dažādiem vīniem. Savukārt Ņujorkas restorānā South Gate - starp 600 dažādiem vīniem, bet Naples Tomato Floridā - starp 500.
Ar elektronisko kolēģu izmantošanu someljē amats, protams, nekur nav pazudis. Vienmēr atrodas klieti, kam labāk gribas parunāt par vīnu ar dzīvu cilvēku.
Par rakstu pārpublicēšanas noteikumiem lūdzam kontaktēties ar Travelnews.lv redakciju.