Autors: Mārtiņš Švarcs
Avots: Eturbonews.com/BalticTravelnews.com
Aviokompānija British Airways ieviesusi inovatīvu pasažieru atpazīšanas sistēmu, kas darbiniekiem ļaus "iepazīties" ar klientu pat pirms viņa ierašanās lidostā.
Programmas "Know Me" ("Pazīsti mani") izstrāde ilgusi vairākus gadus – tās galvenais pielietojums ir iegūt bagātīgu datu apjomu par katra klienta aktivitātēm, uzkrāto informāciju izmantojot, piemēram, automatizētai lidmašīnas apkalpes informēšanai par pasažieru paradumiem. Piemēram, stjuartes savos iPad tiks informētas par ceļotāju, kurš iepriekš lidojis tikai ekonomiskajā klasē, bet nu izvēlējies biznesa klases sēdvietu, un varēs viņam individuāli paskaidrot iegūtās priekšrocības.
Reklāma
Sistēma solās būt noderīga situācijās, kad tiek dibināts personīgs kontakts ar klientu – tā ļaus aviokompānijas darbiniekiem strādāt intuitīvāk un pārliecinošāk, uzrunājot nevis plašu mērķauditoriju, bet gan konkrētu personu.
Aviokompānijas un klienta saikni pastiprinās arī automatizēta iespēja meklēt kāda konkrēta pasažiera attēlu, tādējādi ļaujot lidsabiedrības darbiniekiem virtuāli "iepazīties" ar viņu jau pirms lidojuma.
Izmantojot jauno sistēmu, British Airways plāno nosūtīt ap 4 500 individuālās atpazīšanas ziņojumu katru dienu.
Par rakstu pārpublicēšanas noteikumiem lūdzam kontaktēties ar Travelnews.lv redakciju.