Autors: Mārtiņš Švarcs
Avots: Gadling.com/BalticTravelnews.com
Bangkokas taksisti, šķiet, ir visai izvēlīgi ļaudis – līdz šim bieži ziņots par viņu nevēlēšanos nogādāt klientus vēlamajā vietā, šādu lēmumu pat nepamatojot. Turklāt viņi nereti pieprasa arī neadekvāti augstu samaksu par braucieniem, izpelnoties pamatīgu nopēlumu no tūristu puses.
Taču tagad tūkstošiem Bangkokas taksistu apņēmušies vairs nepievilt savus klientus, piedaloties kampaņā, kuras ietvaros iecerēts novērst ārzemju viesu sūdzību skaitu par neprofesionālo servisu.
Reklāma
Kampaņu ar visai atbilstošu nosaukumu "Taxi Jai Dee" (taju val. – sirsnīgs, laipns) aizsākusies 2013. gada pirmajā nedēļā – tajā iesaistījušies vairāk nekā 2 000 brīvprātīgo taksometru vadītāju, kuri solījušies turpmāk vairs neatteikt pasažieriem nogādāt viņus vēlamajā galamērķī un tūristiem piemērot tādu samaksu, kas atbilstu patiesajam skaitītāja rādījumam.
Tiem taksistiem, kuri tomēr būs pamanījušies pārkāpt solījumu, tiks piemērots naudas sods līdz pat 1 000 batiem (aptuveni 17 lati), 20 soda punkti un uz 15 dienām atņemta autovadītāja apliecība.
Par rakstu pārpublicēšanas noteikumiem lūdzam kontaktēties ar Travelnews.lv redakciju.