Autors: Mārtiņš Švarcs
Avots: News.com.au/BalticTravelnews.com
Pēc tam, kad kāds vīlies Air Canada pasažieris sociālajā tīklā Twitter izteica sūdzību par avioreisu, kurš bija aizkavējies vien par dažām minūtēm, viņš pretī saņēma pat visai aizskarošu atbildi no kāda lidsabiedrības pilota.
Pēc ierašanās Toronto no Vankūveras spēcīga negaisa laikā 2013. gada jūlija beigās kāds Air Canada pasažieris, nespējot sagaidīt, kad sāksies izkāpšana no lidmašīnas, steidza savas dusmas paust sociālajā tīklā Twitter.
Reklāma
Pasažiera ar lietotājvārdu Raff ieraksts Twitter vēstīja: "Toronto–Vankūvera – esam iestrēguši jau 20 minūtes. Sasodīts, pasteidzieties!"
Drīz vien viņa "tvītam" atbildēja Air Canada pārstāvis, lūdzot norādīt reisa numuru, lai varētu sniegt detalizētu informāciju.
Taču tajā pašā laikā Air Canada pilots Jeniks Čārlends nenoturējās un nepacietīgā pasažiera ierakstu komentēja šādi: "Mums ir sarkanā trauksme. Lidostas personālam negaisa dēļ šobrīd nav ļauts veikt darba pienākumus. Jūs tikko pārlidojāt valsti četrās stundās, tādēļ paklusējiet."
Drīz vien laikraksts National Post sazinājās ar Čārlendu, taču viņš savu izteikumu komentēt atteicās, vien piebilstot: "Labāk ne, citādi iekulšos nepatikšanās".
Par rakstu pārpublicēšanas noteikumiem lūdzam kontaktēties ar Travelnews.lv redakciju.