Foto: Vancouverobserver.com
Autors: Mārtiņš Švarcs
Avots: News.com.au/BalticTravelnews.com
Veicot higiēnas pārbaudes, atklātas vairākas neatbilstības normām British Airways pirmās klases pasažieru ēdināšanas sistēmā. Kā izrādās, pasažieriem, kuri par aviobiļeti nereti tērē vairāk kā 10 000 eiro, tiek pasniegta pārtika ar beigušos derīguma termiņu.
Vecas olas un netīri galda piederumi ir to nepilnību vidū, pie kurām vainojams ēdināšanas un piegādes uzņēmums "BaxterStorey". Pārbaužu laikā atklāts arī netīrs ledus automāts un aukstumkaste, savukārt kāds darbinieks manīts, sagatavojam lasi nemazgātām rokām. Arī desas, olas un citi produkti tikuši glabāti neatbilstošos apstākļos, proti, siltumā.
Reklāma

Kā ziņo britu laikraksts The Scotsman, uzņēmums "BaxterStorey" saņēmis vērtējumu "slikti" par British Airways pirmās klases salonos, kā arī "Concorde Room" Hītrovas lidostas 5. terminālā pasniegtajiem ēdieniem.
Kā norādījusi "BaxterStorey" pārstāve, uzņēmums turpinās sadarbību ar British Airways, cenšoties maksimāli uzlabot servisa kvalitāti. Viņa piebildusi, ka jau šobrīd veikti ievērojami uzlabojumi uzņēmuma darbībā.
Par rakstu pārpublicēšanas noteikumiem lūdzam kontaktēties ar Travelnews.lv redakciju.