Pirmās klases pasažieriem jāsadzīvo ar nepilnībām ēdināšanā

Veicot higiēnas pārbaudes, atklātas vairākas neatbilstības normām British Airways pirmās klases pasažieru ēdināšanas sistēmā. Kā izrādās, pasažieriem, kuri par aviobiļeti nereti tērē vairāk kā 10 000 eiro, tiek pasniegta pārtika ar beigušos derīguma termiņu.

Vecas olas un netīri galda piederumi ir to nepilnību vidū, pie kurām vainojams ēdināšanas un piegādes uzņēmums "BaxterStorey". Pārbaužu laikā atklāts arī netīrs ledus automāts un aukstumkaste, savukārt kāds darbinieks manīts, sagatavojam lasi nemazgātām rokām. Arī desas, olas un citi produkti tikuši glabāti neatbilstošos apstākļos, proti, siltumā.

Kā ziņo britu laikraksts The Scotsman, uzņēmums "BaxterStorey" saņēmis vērtējumu "slikti" par British Airways pirmās klases salonos, kā arī "Concorde Room" Hītrovas lidostas 5. terminālā pasniegtajiem ēdieniem. 

Kā norādījusi "BaxterStorey" pārstāve, uzņēmums turpinās sadarbību ar British Airways, cenšoties maksimāli uzlabot servisa kvalitāti. Viņa piebildusi, ka jau šobrīd veikti ievērojami uzlabojumi uzņēmuma darbībā.

KOMENTĀRI

(vārds) Ieraksti rezultātu


 
Ceļojumu un atpūtas piedāvājumi:
Brīdienu māja “Villa Vesta” TAKA
Omulīga brīvdienu māja klusai un mierīgai atpūtai. Pieejamas trīs atsevišķas guļamistabas un viesistaba, kā arī aprīkota virtuve. | Skatīt vairāk
Atpūtas un ceļojumu piedāvājumi 07.05.2025 - 20.05.2025 Pullman Riga Old Town Hotel Pullman Riga Old Town
Stay in style at Pullman Riga Old Town Hotel — where historic charm meets modern luxury 🏰✨. The perfect spot for business or leisure in the heart of Riga | Skatīt vairāk
Tez Tour
NEDĒĻAS LASĪTĀKAIS
Populārakie piedāvājumi
APMEKLĒTĀKIE UZŅĒMUMI
Baltijas tūrisma objekti

Par mums / about us | Ētikas kodekss | Reklāma un Sadarbība | Kontakti | Autortiesības | Partneriem
All rights reserved © 2002 - 2025 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2025 1st-studio.com

 
Total Timed::1.48175502sec.