Pasažieris bez iekāpšanas kartes brīvi iekāpj nepareizajā lidmašīnā

21. gadsimts daudziem ceļotājiem asociējas ar ārkārtīgi striktiem drošības mēriem lidostās, kur, lai varētu doties starptautiskā reisā, nākas izmest pat ūdens pudeli. Tādēļ jājautā, kā šim vīrietim nemanītam izdevies bez iekāpšanas kartes lidostā šķērsot trīs kontroles posteņus un iekāpt nepareizajā lidmašīnā?

Tieši tāds ir Lidžu Vergēses stāsts, kurš 25. aprīlī ar reisu no ārzemēm bija ieradies Mumbajā, kur iegādājies biļeti iekšzemes reisam uz Nagpūru. Tomēr galu galā viņš attapās citā pilsētā – Radžkotā, kas atrodas vairāku stundu lidojuma attālumā no Nagpūras.

Kā vēsta "Times of India", pēc sākotnējās drošības kontroles vīrietis devās uz uzgaidāmo zāli, lai gaidītu paziņojumu par iekāpšanu lidmašīnā. Taču tur Vergēse, kurš, iespējams, bijis alkohola reibumā, nozaudēja savu somu, kurā atradās viņa iekāpšanas karte, tādēļ uz brīdi apjuka un vairs nebija pārliecināts, kurp jādodas tālāk. Tomēr drīz vien viņš nemanīts "paslīdēja" garām aviokompānijas "Jet Airways" darbiniekiem, kuri tobrīd pārbaudīja, vai lidmašīnā kāpj tikpat pasažieru, cik ir reģistrējušies lidojumam. Pie tam vīrietis palika nemanīts arī lidostas drošībniekiem, kuri pārbauda, vai pasažieru iekāpšanas kartes un rokas bagāžas birkas ir apzīmogotas.

Notikumu ķēde kulmināciju sasniedza brīdī, kad Vergēsem izdevās iekāpt lidmašīnā. Pie iekāpšanas vārtiem viņu nepārbaudīja neviens no darbiniekiem, kuru uzdevums ir pārliecināties, ka visiem pasažieriem ir iekāpšanas kartes, kas atbilst attiecīgā reisa galamērķim. Kad vīrietis iekārtojās vienā no sēdvietām, kāds cits pasažieris viņam gan lūdza pārsēsties, apgalvojot, ka šī vieta esot aizņemta, tomēr tas viņam neesot šķitis dīvaini. Tā kā "Jet Airways" apkalpe nepamanīja lidmašīnā esošu lieku pasažieri, ir pamats aizdomām, ka netika veikta pasažieru skaitīšana, kas ir ierasta un nepieciešama procedūra.

Pats ceļotājs par to, ka kaut kas nav lāgā, atskārta tikai tad, kad lidmašīna jau piezemējās Radžkotā nevis Nagpūrā. Tad viņš par notikušo ziņoja aviokompānijas darbiniekiem.

"Jet Airways" pārstāvji pēcāk laikrakstam "Times of India" pastāstījuši, ka notiek detalizēta incidenta izmeklēšana, piebilstot, ka tajā iesaistītais pasažieris viņa iecerētajā galamērķī nogādāts nākamajā dienā.

KOMENTĀRI

(vārds) Ieraksti rezultātu


 
Ceļojumu un atpūtas piedāvājumi:
Pavasara garšas baudījums pie mums! Grand Palace Hotel
Pavasara garšas baudījums pie mums Seasons restorānā! Rezervācijas: Tālrunis: +371 6704 4000 | Skatīt vairāk
Pilna Servisa Līzings Opel Grandland Europcar
Elegants un dinamisks, ietilpīgs un daudzpusīgs, ar pilnībā elektrificētu spēka piedziņu – tāds ir jaunais Opel Grandland. | Skatīt vairāk

Par mums / about us | Ētikas kodekss | Reklāma un Sadarbība | Kontakti | Autortiesības | Partneriem
All rights reserved © 2002 - 2025 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2025 1st-studio.com

 
Total Timed::1.9872849sec.