Autors: Kristina Jacuka
Avots: Ryanair
Ryanair, populārākā zemo izmaksu lidsabiedrība Eiropā, ir izveidojusi jaunu klientu apkalpošanas Twitter kontu @RyanairFlights. Tas sniegs iespēju visiem Twitter lietotājiem uzdot jautājumus un saņemt tūlītējas abildes par jebkuru no 1 600 ikdienas lidojumiem.
Tas ir ļoti vienkārši. Jebkurš @RyanairFlights sekotājs var nosūtīt Ryanair vēstuli ar sava lidojuma numuru, un atpakaļ tiks nosūtīta tūlītēja atbilde par šī lidojuma statusu:
1. Sekot @RyanairFlights
2. Nosūtīt lidojuma numuru (piem., FR102) vēstulē (direct message)
3. Saņemt atbildi ar lidojuma statusu
Šis ir viens no pēdējiem jauninājumiem Ryanair klientu servisa uzlabošanas jomā, tostarp tika uzlabotas arī sēdvietas, atļauts ienest lidmašīnā otru rokas bagāžu, atjaunināta mājaslapa un viedtālruņa aplikācija, kā arī Family Extra programma un Business Plus pakalpojumi.
Par rakstu pārpublicēšanas noteikumiem lūdzam kontaktēties ar Travelnews.lv redakciju.