Ryanair ir jauns klientu apkalpošanas Twitter konts

Ryanair, populārākā zemo izmaksu lidsabiedrība Eiropā, ir izveidojusi jaunu klientu apkalpošanas Twitter kontu @RyanairFlights. Tas sniegs iespēju visiem Twitter lietotājiem uzdot jautājumus un saņemt tūlītējas abildes par jebkuru no 1 600 ikdienas lidojumiem.

Tas ir ļoti vienkārši. Jebkurš @RyanairFlights sekotājs var nosūtīt Ryanair vēstuli ar sava lidojuma numuru, un atpakaļ tiks nosūtīta tūlītēja atbilde par šī lidojuma statusu:

1. Sekot @RyanairFlights
2. Nosūtīt lidojuma numuru (piem., FR102) vēstulē (direct message)
3. Saņemt atbildi ar lidojuma statusu

Šis ir viens no pēdējiem jauninājumiem Ryanair klientu servisa uzlabošanas jomā, tostarp tika uzlabotas arī sēdvietas, atļauts ienest lidmašīnā otru rokas bagāžu, atjaunināta mājaslapa un viedtālruņa aplikācija, kā arī Family Extra programma un Business Plus pakalpojumi. 

KOMENTĀRI

(vārds) Ieraksti rezultātu


 
Ceļojumu un atpūtas piedāvājumi:
Līksnas muižas parks (Līksnas takas) TAKA
1999. gadā Līksnas parka teritorijā pagasta ļaudis izveidoja atpūtas taku, kura katru gadu tiek paplašināta. | Skatīt vairāk
Jaunsventes muižas parks TAKA
Jaunsventes muižas parks veidots 19. gadsimta beigās. Parka platība 5,22 ha un tajā aug 27 dažādas koku sugas. | Skatīt vairāk

Par mums / about us | Ētikas kodekss | Reklāma un Sadarbība | Kontakti | Autortiesības | Partneriem
All rights reserved © 2002 - 2025 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2025 1st-studio.com

 
Total Timed::0.172544sec.