Ryanair ir jauns klientu apkalpošanas Twitter konts

Ryanair, populārākā zemo izmaksu lidsabiedrība Eiropā, ir izveidojusi jaunu klientu apkalpošanas Twitter kontu @RyanairFlights. Tas sniegs iespēju visiem Twitter lietotājiem uzdot jautājumus un saņemt tūlītējas abildes par jebkuru no 1 600 ikdienas lidojumiem.

Tas ir ļoti vienkārši. Jebkurš @RyanairFlights sekotājs var nosūtīt Ryanair vēstuli ar sava lidojuma numuru, un atpakaļ tiks nosūtīta tūlītēja atbilde par šī lidojuma statusu:

1. Sekot @RyanairFlights
2. Nosūtīt lidojuma numuru (piem., FR102) vēstulē (direct message)
3. Saņemt atbildi ar lidojuma statusu

Šis ir viens no pēdējiem jauninājumiem Ryanair klientu servisa uzlabošanas jomā, tostarp tika uzlabotas arī sēdvietas, atļauts ienest lidmašīnā otru rokas bagāžu, atjaunināta mājaslapa un viedtālruņa aplikācija, kā arī Family Extra programma un Business Plus pakalpojumi. 

KOMENTĀRI

(vārds) Ieraksti rezultātu


 
Ceļojumu un atpūtas piedāvājumi:
Delfinārijs Lieldienu brīvdienās-19.04.25 Nikos Travel
Atsākam sezonas populārāko braucienu uz Lietuvu- Delfinārijs un Jūras muzejs. Priecāsies gan bērni, gan pieaugušie. Smaidiem piepildīta diena! | Skatīt vairāk
38 EUR
Bebrenes dienesta viesnīca TAKA
Atkarībā no sezonas un guļvietu pieejamības, dienesta viesnīcā iespējams pieteikt naktsmītni līdz pat 100 cilvēku grupām (maksa 1 personai | Skatīt vairāk
Kipra (Larnaka un Pafa) Itaka Latvia
Pieejami ceļojumi līdz oktobra beigām! Kipras vizītkarte - saules apspīdētās un smilšu pludmales,senās pilsētas, viduslaiku pilis, arheoloģiskās | Skatīt vairāk
no 379 EUR
SUP King Marathon – Salaca 100 Valmieras novada Tūrisma pārvalde
3. maijā Latvijā jau otro gadu notiks SUP airēšanas maratons “SUP King Marathon – Salaca 100”! | Skatīt vairāk

Par mums / about us | Ētikas kodekss | Reklāma un Sadarbība | Kontakti | Autortiesības | Partneriem
All rights reserved © 2002 - 2025 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2025 1st-studio.com

 
Total Timed::0.42383409sec.