Autors: Laura Grīnvalde
Avots: BalticTravelnews.com/Facebook.com/Techcrunch.com
Lai padarītu Facebook auditoriju uzņēmumu lapām daudz nozīmīgāku, sociālais tīkls Facebook.com tuvākajā nedēļās veiks neaktīvo lietotāju dzēšanu.
Facebook.com ziņo, ka neaktīvo lietotāju dzēšanai pastāv divi galvenie ieguvumi. Dzēšot neaktīvos Facebook lietotāju kontus, sociālais tīkls uzņēmumus pietuvina aktīvajai un vietējai auditorijai. Facebook.com cer, ka biznesa lapu atjaunošana sniegs vērtīgu ieguldījumu auditorijas analizēšanā.
Reklāma

To cik daudz sekotāju var zaudēt, Facebook.com sagaida nelielu kritumu. Ja lapai ir simts sekotāji, tad var gadīties, ka lapa nezaudēs nevienu sekotāju, bet, ja sekotāju ir vairāki tūkstoši vai miljonu, tad kritums būs nedaudz lielāks. Jāņem vērā, ka neaktīvie konti, kuri ziņos par savu dzēšanu, tiks atjaunoti lapas sekotāju skaitam.
Ziņojam, ka Travelnews.lv sekotāju skaita krišanos piedzīvos 12.martā.
Par rakstu pārpublicēšanas noteikumiem lūdzam kontaktēties ar Travelnews.lv redakciju.