Autors: BalticTravelnews.com
Avots: BalticTravelnews.com
Šobrīd daudzi airBaltic klienti ar lielu nepacietību cenšas sagaidīt konkrētus lidsabiedrības vadības lēmumus, kas 100% garantētu lidojumu drošību un kura no aviokompānijas amatpersonām pilnā apmērā uzņemsies atbildību par notikušo pļēgurošanas gadījumu Norvēģijas galvaspilsētā.
Būtu interesanti uzzināt airBaltic valdes locekļa un Operatīvās vadības direktora Martina Sedlacka komentāru par esošās situācijas analīzi, pieļautajām kļūdām un nepieciešamajiem uzlabojumiem, lai nākotnē līdzīgi gadījumi kompānijas vēsturē nekad vairs neatkārtotos.
Reklāma
airBaltic pagaidām nesniedz informāciju par kompānijas finansiālajiem zaudējumiem, jo minētais atgadījums var būtiski iedragāt nacionālās lidsabiedrības tirgus situāciju čarterlidojumu biznesā. Cik lielas soda naudas tika samaksātas par šo starpgadījumu Oslo lidostā? Vai visi noslēgtie darījumi saglabā aktualitāti un netiek pārskatīti?
Pagaidām ir daudz neatbildētu jautājumu, taču Travelnews.lv un Latvijas ceļotāji cer, ka airBaltic ar visaugstāko atbildības sajūtu un profesionalitāti izdarīs visu, lai mēs esam lepni uz savu nacionālo aviokompāniju!
Par rakstu pārpublicēšanas noteikumiem lūdzam kontaktēties ar Travelnews.lv redakciju.