Autors: Lauma Bērziņa
Avots: tourism-review.com
Nacionālā produktivitātes kompānija tieši gastronomiju ir izvirzījusi par vienu no astoņiem stratēģiskajiem sektoriem tūrisma attīstības veicināšanai Meksikā. Kā savā uzrunā kulinārijas industrijas līderiem uzsvēra Meksikas prezidents Enrike Penja Njeto, „kulinārijai ir milzīgs potenciāls”. Tāpat tika uzsvērta nacionālās virtuves nozīmība pozitīvas sociālās vides veidošanā gan vietējā, gan starptautiskā līmenī.
Gastronomija kā saimnieciskā darbība Meksikā veido vairāk nekā 5,5 miljonus darbavietu. Jāatzīmē, ka UNESCO meksikāņu virtuvi iekļāvuši nemateriālās kultūras mantojuma sarakstā. Tieši gastronomijas industrija ir galvenais ienākuma avots daudzām meksikāņu mājsaimniecībām un piesaista daudz tūristu. Turklāt, gastronomijas nozare Meksikā ir ļoti plaša un daudzveidīga – no maziem lauksaimnieku ēdināšanas pakalpojumu sniedzējiem līdz pat tirgiem, pārtikas veikaliem un restorāniem.
Par rakstu pārpublicēšanas noteikumiem lūdzam kontaktēties ar Travelnews.lv redakciju.