Autors: Santa Bivbāne Avots: BalticTravelnews.com/ekathimerini.com
Kampaņa "Apturētā kafija" guvusi milzu popularitāti Grieķijā pēc tam, kad novembrī sociālajos tīklos izplatījās īsfilma par akciju.
Tās būtība ir šāda – ikviens kafejnīcā, pasūtot sev ēdienu vai dzērienu, var uzsaukt maltīti vai dzērienu kādam, kuru smagi skārusi Grieķiju aptverošā ekonomiskā krīze. Ikreiz, kad kafejnīcas apmeklētājs uzsauc šo "Apturēto produktu", kafejnīcas darbinieki to atzīmē kā pieejamu savā kafejnīcā līdz mirklim, kad atnāk kāds, kuram tas patiesi vajadzīgs.
Reklāma
Šīs idejas saknes iedibinātas 100 gadus atpakaļ, kad kafejnīcās "Naples" bija iespēja apmaksāt kafiju kādam, kas to nevarēja atļauties. Pēc tam šī akcija izvērsās arī Bulgārijā, Krievijā un Austrālijā.
Kampaņas mērķis šobrīd ir izplest horizontu visā Grieķijā, palīdzot bezdarbniekiem, bezpajumtniekiem, studentiem, pensionāriem un vienkārši cilvēkiem, kas saskārušies ar finansiālām problēmām. Ja izdosies, šai akcija plānots pievienot arī aptiekas, palīdzot saņemt medikamentus tiem, kam tie tik ļoti nepieciešami.
Par rakstu pārpublicēšanas noteikumiem lūdzam kontaktēties ar Travelnews.lv redakciju.