«Zalando» 3. ceturksnī sasniedz 9,8 miljonu peļņu, veikto pasūtījumu kopējā vērtība - 3,1 miljards

Tiešsaistes modes tirdzniecības platforma “Zalando”, kas kopš jūlija darbojas arī Latvijā, šī gada 3. ceturksnī sasniegusi 9,8 miljonu eiro peļņu pirms nodokļiem, bet platformā veikto pasūtījumu kopējā vērtība pieaugusi par 25,3%, sasniedzot 3,1 miljardu eiro. Uzņēmuma prognozes 2021. gadam liecina, ka plānots pasūtījumu kopējās vērtības pieaugums par 31 - 36%, ieņēmumu pieaugums par 26 - 31%, bet peļņa pirms nodokļiem - 400 līdz 475 miljonu eiro diapazonā.

Uzņēmums veiksmīgi pārvarējis 3. ceturksni, kas vienlaikus ir pirmais ceturksnis, kopš ekonomika ir pilnībā atguvusies. “Zalando” turpina attīstīt savu stratēģisko programmu, palielinot aktīvo klientu loku – šobrīd klients skaits pārsniedz 46 miljonus. Dati liecina, ka klienti pasūtījumus veic aizvien biežāk. Vidējais pasūtījumu skaits uz vienu aktīvo klientu pēdējā gada laikā sasniedzis augstāko līmeni - 5,1 pasūtījums. 3. ceturksnī klienti veikuši 55,8 miljonus pasūtījumu.

Rentabilitāte 2021. gada 3. ceturksnī ļoti atbilst 2019. gada 3. ceturksnim jeb pirms-pandēmijas līmenim. Ņemot vērā, ka lielākajā daļā Eiropas 3. ceturksnī tika atcelti ierobežojumi, tradicionālie veikali atsāka darbu, kas veicināja arī patērētāju mobilitāti, pieauguma tempi 3. ceturksnī sāka normalizēties, salīdzinot ar pirmajā pusgadā sasniegto līmeni.

“Zalando” līdz-izpilddirektors Roberts Gentzs (Robert Gentz) skaidro: “Visa gada laikā demonstrējam spēcīgu progresu visās stratēģiskajās jomās, koncentrējoties uz mūsu ilgtermiņa vīziju - kļūt par modes sākumpunktu un izveidot ilgtspējīgu platformu, kurā veikto pasūtījumu kopējā vērtība līdz 2025. gadam sasniegs vairāk nekā 30 miljardus eiro. Ar pārliecību raugāmies uz 2022. gadu, kad tiks īstenotas vairākas stratēģiskās iniciatīvas, kas iepriecinās gan klientus, gan partnerus, virzot uzņēmuma ilgtspējības programmu tuvāk mērķiem.”

Galvenais finanšu direktors Deivids Šrēders (David Schröder) norāda: “Esam gandarīti, ka ievērojamais sniegums turpinās arī 3. ceturksnī, kas vienlaikus ir pirmais ceturksnis, kurā ekonomika ir pilnībā atguvusies. Neraugoties uz pieaugošo inflāciju un nenoteiktību piegādes ķēdēs, joprojām esam pārliecināti, ka sasniegsim paaugstinātās gada prognozes. Ar nepacietību gaidām, lai iepriecinātu mūsu klientus un atbalstītu sadarbības partnerus Kibernedēļas un gaidāmās svētku sezonas laikā.”

3. ceturkšņa rādītāji tuvina uzņēmumu stratēģiskajiem mērķiem. “Zalando” turpina demonstrēt progresu platformas pilnveidē, ilgtspējas ambīciju īstenošanā un virzībā uz vīziju - kļūt par modes sākumpunktu jeb modes patērētāju pirmo izvēli.


KOMENTĀRI

(vārds) Ieraksti rezultātu

SADAļU ATBALSTA:

 
Ceļojumu un atpūtas piedāvājumi:
Atpūtas un ceļojumu piedāvājumi 15.04.2024 - 22.04.2024 Itālijas ezeru burvība Latvia Tours
Itālijas ezeru reģiona skaistums, brīnišķīgs klimats, svētvietu noslēpumainība iespaidīgās vietās, ir tikai daži no šī neaizmirstamā maršruta | Skatīt vairāk
no 1299 EUR
Atpūtas un ceļojumu piedāvājumi 15.04.2024 - 22.04.2024 Publikācija “TRAĶU REĢIONA GARŠU KRĀSAS” Trakai TIC
Publikācija “TRAĶU REĢIONA GARŠU KRĀSAS” | Skatīt vairāk
Atlaides auto nomai Ungārijā Europcar
Nomā auto ar Europcar Budapeštā un saņem atlaidi! Izbaudi Budapeštas daudzveidību. | Skatīt vairāk
GeLux - Āzijas piedzīvojumu ceļojums Estravel Latvia
Jauna izpratne par Luksu - piedzīvojumu ceļojumā Taizemē un Kambodžā // Unikāla pieredze, vairāk iekļautu pakalpojumu // 10% atlaide, rezervējot | Skatīt vairāk
no 2519 EUR

Par mums / about us | Ētikas kodekss | Reklāma un Sadarbība | Kontakti | Autortiesības | Partneriem
All rights reserved © 2002 - 2024 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2024 1st-studio.com

 
Total Timed::0.1301198sec.