Platformai «Zalando» gandrīz 49 miljoni klientu un 1. ceturkšņa pasūtījumu kopējā vērtība 3,2 miljardi eiro

Šī gada 1. ceturksnī tiešsaistes modes platformai “Zalando”, kas gandrīz gadu darbojas arī Latvijā, vērojams būtisks pieaugums ar partneriem saistīto programmu pasūtījumu apjomā, kas veido 32% no veikalā veikto pasūtījumu kopējās vērtības. 1. ceturkšņa pasūtījumu kopējā vērtība ir 3,2 miljardi eiro. Uzņēmuma ieņēmumi ceturksnī sasnieguši 2,2 miljardus eiro (-1,5%, salīdzinot ar 2021. gada 1. ceturksni), bet peļņa pirms nodokļiem -51,8 miljoni eiro. Uzņēmums samazinājis 2022. gada finanšu rezultātu prognozes attiecībā uz veikto pasūtījumu kopējo vērtību, ieņēmumu pieaugumu un peļņu pirms nodokļiem.

Pirmo ceturksni ietekmēja makroekonomiskie faktori pēc spēcīgas izaugsmes salīdzinājumā ar pagājušo gadu. Augošā inflācija un pieaugošās izmaksas mājsaimniecībām veicināja piesardzīgāku patērētāju noskaņojumu, savukārt pandēmijas ierobežojumu mazināšanās vai atcelšana radīja izmaiņas patērētāju izvēlē par labu veikalu apmeklēšanai klātienē. Klienti vairāk iegādājas sezonālās un tendencēs balstītas preces. Salīdzinot ar 2021. gada 1. ceturksni, ir audzis vidējais pasūtījumu skaits vienam klientam – no 4,9 līdz 5,1, taču nedaudz samazinājušās vidējā pirkumu groza izmaksas – no 57,8 eiro līdz 56,5 eiro.

“Uzņēmuma pamati ir spēcīgi un tiek veikti pasākumi, lai uzlabotu rezultātus. Mēs pārvaldām “Zalando” ilgtermiņā un vienmēr esam izmantojuši biznesa elastību un pielāgošanās spējas, lai veiksmīgi reaģētu uz īstermiņa izaicinājumiem un patērētāju pieprasījumu kļūt labākiem un spēcīgākiem. Joprojām esam pārliecināti par savu mērķi - līdz 2025. gadam sasniegt veikto pasūtījumu kopējo vērtību vairāk nekā 30 miljardus eiro apmērā,” norāda “Zalando” līdz-izpilddirektors Roberts Gentzs (Robert Gentz).

Tiešsaistes modes tirdzniecības platforma “Zalando” ir stiprinājusi attiecības ar klientiem, turpinot attīstīt lojalitātes programmu “Plus” un palielinot lietoto preču izvēli “Beauty”, “Lounge”, “Designer” un “Pre-Owned” kategorijās. 1. ceturksnī “Zalando” aktīvo klientu loks audzis par 5,2% (17% pieaugums pēdējos divpadsmit mēnešos) un jau pietuvojies 49 miljoniem. 2021. gadā par 150% pieauga programmas “Zalando Plus” dalībnieku skaits. Tūkstošiem vietējo un starptautisko uzņēmumu izmanto “Zalando” platformu, lai pārdotu savus modes un skaistumkopšanas produktus. Tas liecina, ka uzņēmums veiksmīgi virzās uz 2025. gada mērķi – 50% no pasūtījumu vērtības tiek veikti, izmantojot ar partneriem saistīto programmu piedāvājumu.

Lai piedāvātu klientiem ātrāku piegādi, “Zalando” turpina stiprināt loģistikas tīklu. Frankfurtē (Vācijā) un Bidgoščā (Polijā), kā arī Parīzes reģionā Francijā ir uzsākta jaunu loģistikas centru būvniecība. Pēc veiksmīgas darbības uzsākšanas sešās valstīs 2021. gadā, “Zalando” maijā sāks darbību vēl divos jaunos tirgos – Ungārijā un Rumānijā.

KOMENTĀRI

(vārds) Ieraksti rezultātu

SADAļU ATBALSTA:

 
Ceļojumu un atpūtas piedāvājumi:
Atpūtas un ceļojumu piedāvājumi 28.06.2022 - 04.07.2022 Bauskas novada maršruts "Leišmalīte" Bauskas TIC
Iepazīsti Bārbeli, Skaistkalni, Kurmeni un Valli. | Skatīt vairāk
Latvija
Tūrismā ir liels darbaspēka pieprasījums! Biznesa augstskola Turība
Nozares uzņēmumi spēj nodrošināt studentus ar atalgotu darbu jau mācību prakses laikā | Skatīt vairāk
Premium Spa atpūta Piena muižā Berghof Estravel Latvia
2 personām - nakšņošana, brokastis un vakariņas, īpašas spa procedūras | Skatīt vairāk
no 489 EUR
Baltic Beach Hotel - ģimenes atpūta Estravel Latvia
1 nakts 2 pieaugušajiem un 1 bērnam ģimenes numurā, brokastis, Sea Wellness apmeklējums, bērnu kluba pakalpojumi | Skatīt vairāk
no 195 EUR

Par mums / about us | Ētikas kodekss | Reklāma un Sadarbība | Kontakti | Autortiesības | Partneriem
All rights reserved © 2002 - 2022 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2022 1st-studio.com

 
Total Timed::0.12634087sec.