Lidsabiedrība «Ryanair» spiesta atteikties no komunikācijas kanāla ar pasažieriem

Kopš 2023. gada 8. maija Īrijas lidsabiedrība “Ryanair” vairs neļaus saviem klientiem sazināties ar lidsabiedrības klientu apkalpošanas nodaļu sociālo mediju platformā “Twitter”, vēsta portāls “Simpleflying.com”.

Lidsabiedrība apgalvo, ka šādu lēmumu pieņēmusi dēļ nesen pieņemtajām izmaiņām “Twitter” politikā, un, kā izrādās, “Ryanair” nebūt nav vienīgā lidsabiedrība, kas spērusi šādu soli.

Travelnews.lv iesaka visiem, kuriem ir nepieciešamība sazināties ar “Ryanair” klientu apkalpošanas nodaļas speciālistiem, darīt to “Facebook” vietnē – tā tomēr ir ātrākā un efektīvākā komunikācija. Tiesa gan, tā kā atbild reāls cilvēks, nevis bots, reizumis ir atkarīgs, cik kompetents ir šis speciālists. Ir reizes, kad problēmu izlabot var tikai trešais klientu apkalpošanas nodaļas darbinieks, turklāt, labojot iepriekšējo kolēģu pieļautās kļūdas.

KOMENTĀRI

(vārds) Ieraksti rezultātu

SADAļU ATBALSTA:

 
Ceļojumu un atpūtas piedāvājumi:
Atpūtas un ceļojumu piedāvājumi 01.07.2024 - 08.07.2024 Valsts prezidenta balva vieglatlētikā 2024 Valmieras novada Tūrisma pārvalde
Jāņa Daliņa stadionā 6. un 7. jūlijā aicinām uz ikgadējām sacensībām – “Valsts prezidenta balva vieglatlētikā 2024”! | Skatīt vairāk
Atpūtas un ceļojumu piedāvājumi 27.06.2024 - 03.07.2024 Grila & vīna vakars 28. jūnijā Jurmala Golf Club & Hotel
Grila un vīna vakars pie mums - Jurmala Golf Club & Hotel! 📆Kad? 28. jūnijā ⏰Cikos? no plkst. 18:00 Tālrunis rezervācijai:+371 23280303. | Skatīt vairāk
Alūksnes pilsētas svētki Alūksnes TIC
Jau augusta pirmajā nedēļā gaidītākais pasākums šajā vasarā - Alūksnes pilsētas svētki | Skatīt vairāk

Par mums / about us | Ētikas kodekss | Reklāma un Sadarbība | Kontakti | Autortiesības | Partneriem
All rights reserved © 2002 - 2024 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2024 1st-studio.com