Aptauja: 46% cilvēku gatavi maksāt par maltīti vairāk, ja…

Latvijas iedzīvotāji uzskata, ka ātrās ēdināšanas uzņēmumiem ir jāievēro atbildīga patēriņa un ražošanas principi, kā arī tiem ir jāveic izlietoto materiālu otrreizēja pārstrāde, liecina ātrās ēdināšanas restorānu ķēdes “Hesburger” veiktās aptaujas dati. Tikmēr 46% aptaujāto būtu gatavi maksāt par maltīti vairāk, zinot, ka uzņēmums ievēro ilgtspējas principus, piemēram, neizmantojot produktu iepakojumos plastmasu.

Vaicāti, kādi ilgtspējas pasākumi ātrās ēdināšanas restorāniem būtu jāievēro, vairākums aptaujāto norādījuši, ka tiem būtu jāievēro atbildīga patēriņa un ražošanas principi (65%). Kā otru būtiskāko faktoru respondenti atzīmējuši nepieciešamību nodot otrreizējai pārstrādei izlietotos materiālus (52%). Tikmēr kā trešo svarīgāko aspektu cilvēki izceļ nepieciešamību ieviest inovācijas, kas palīdz īstenot ilgtspējīgu uzņēmējdarbību (28%).

Tāpat aptaujā atklājies, ka 46% iedzīvotāju gatavi maksāt par maltīti vairāk, ja ēdināšanas uzņēmums ievēro ilgtspējas principus. Paraugoties uz aptaujāto cilvēku viedokļiem dažādās vecuma grupās, visaugstākais atbalsts lielākām izmaksām par maltīti, ja ātrās ēdināšanas uzņēmums ievēro ilgtspējas principus, piemēram, neizmantojot plastmasu produktu iepakojumos, ir tieši jauniešu vidū. Proti, tā norādījuši 60% respondentu vecumā no 15-19 gadiem.

“Pasaulei saskaroties ar klimata izaicinājumiem, kas šobrīd arvien vairāk tiek aktualizēti, mainās arī patērētāju domāšana un vērtības. Lai gan produkta garša, sastāvdaļu kvalitāte u.tml. ir noteicošie faktori, cilvēki aizvien vairāk novērtē, ja uzņēmums tiecas ievērot ilgtspējas principus. Turklāt runa vairs nav tikai par uzņēmuma ilgtspējas principiem attiecībā uz izlietoto materiālu, piemēram, cepamās eļļas nodošanu otrreizējai pārstrādei, lai tā pārtaptu degvielā, vai energoefektivitātes risinājumu izmantošanu restorānu ēkās, kā tas ir mūsu restorānā Ainažos. Tikpat būtiski ir arī atbalstīt ilgtspējīgu dzīvesveidu, nodrošinot veģetāro maltīšu opcijas. Aptaujas datos redzam, ka vairāk nekā trešā daļa jeb 34% iedzīvotāju ir gatavi ēst veģetārās maltītes ātrās ēdināšanas restorānos. Tāpēc, manuprāt, tie ātrās ēdināšanas uzņēmumi, kuri dažādo produktu sortimentu, piedāvājot arī veģetārus produktus, ilgtermiņā būs tikai ieguvēji,” saka Ieva Salmela, “Hesburger” mārketinga un starptautiskās attīstības direktore.

Viņa papildina, ka sākot ar šī gada maiju, “Hesburger” veģetāro produktu līnijā VEKE ir ietverti tādi produkti kā VEKE siera burgers, sojas tortilja, siltie sojas salāti un sojas gabaliņi. No tiem šobrīd vispieprasītākais produkts Latvijas tirgū ir VEKE siera burgers.

*Aptauja veikta, sadarbojoties ar Baltijas pētījumu aģentūru “Socio Uuringukeskus”. Tajā piedalījās 1000 Latvijas iedzīvotāju vecumā no 15 – 49 gadiem.

KOMENTĀRI

(vārds) Ieraksti rezultātu

SADAļU ATBALSTA:

 
Ceļojumu un atpūtas piedāvājumi:
Atpūtas un ceļojumu piedāvājumi 27.06.2024 - 04.07.2024 airBaltic pop-up lidojumi Liepājas reģiona TIB
Latvijas lidsabiedrība airBaltic paziņo, ka nodrošinās pop-up lidojumus no Rīgas uz Liepāju. | Skatīt vairāk
Grand Voyage - Garie kruīzi rudenī Estravel Latvia
Eiropas ostas - Salas - Brazīlijas pilsētas - Maiami... Garo kruīzu piemēri šim rudenim. // no 14 naktīm | Skatīt vairāk
no 847 EUR
Taizemes kulinārā pieredze! Estravel Latvia
Labākai dzīvei, enerģijai un aizraujošam piedzīvojumam - Īpašas tūres un kulinārijas meistarklases Taizemē! | Skatīt vairāk
no 363 EUR
Premium klases kruīzi  Estravel Latvia
7 naktis uz kuģa // dažādas ostas pilsētas // lieliska apkalpošanas kvalitāte // aizraujoši maršruti // Aicinām Premium klases kruīzā! | Skatīt vairāk
no 529 EUR

Par mums / about us | Ētikas kodekss | Reklāma un Sadarbība | Kontakti | Autortiesības | Partneriem
All rights reserved © 2002 - 2024 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2024 1st-studio.com