Piecas pazīmes, kas liecina, ka izvēlētā viesnīca var jums likt vilties

Ne vienam vien ceļotājam reiz gadījies ierasties viesnīcā, lai uzlūkotu gluži citu skatu nekā sākotnēji internetā apskatītajā piedāvājumā.

Lai nenāktos piedzīvot šādu vilšanos, portāls SmarterTravel.com nosaucis dažas no izplatītākajām pazīmēm, kas bieži liecina, ka izvēlētā viesnīca realitātē jums varētu nebūt pa prātam.

1. Pārāk perfektas fotogrāfijas

Nav noslēpums, ka ikkatrs uzņēmums sevi allaž cenšas prezentēt no labākās puses. Taču grafiskās apstrādes programmas lietpratēja rokās pat noplukušām telpām ļauj pārtapt pieczvaigžņu apartamentos, tādēļ gadījumā, ja internetā skatāmajos viesnīcas foto viss šķiet ārkārtīgi perfekts, tas patiesībā var liecināt par gluži pretējo. Nereti viesnīcu fotogrāfijās redzams arī, piemēram, idillisks peldbaseins ar kristāldzidru ūdeni un peldkostīmos tērpta daiļava tajā, kamēr realitātē pie baseina valda haoss, netīrība, un teju ik brīdi tajā plunčājas vairāki desmiti atpūtnieku.

2. Novecojusi mājaslapa

Internets nenoliedzami ir viens no svarīgākajiem un ērtākajiem rīkiem mūsdienu ceļotāja rokās. Tādēļ, ja reiz viesnīca nav gatava parūpēties par lietotājiem ērtas un pilnībā funkcionālas mājaslapas izveidi, ļoti iespējams, ka līdzīga situācija vērojama arī tās numuros. Tas, protams, nebūt nenozīmē, ka ikkatram nelielam viesu namam būtu jāapsver IT nodaļas izveide, tomēr mājaslapas nepilnību gadījumā potenciālajam viesim der sīkāk papētīt, vai ar viesnīcu patiesi viss ir vislabākajā kārtībā.

3. Negatīvas viesu atsauksmes

Lieki piebilst, ka, izvēloties viesnīcu, iepazīšanās ar atsauksmēm internetā ir teju neatņemams solis. Turklāt der izlasīt tik daudz atsauksmju, cik vien spējat atrast, iepazīstoties ar viedokļiem, kurus izteikuši ceļotāji ar jums līdzīgām vēlmēm un vajadzībām, kā arī pievēršot uzmanību, kā un vai viesnīcas pārstāvji atbild uz sūdzībām. Vai viņi ir kareivīgi vai izpalīdzīgi, atklāti vai negodīgi? Tiešsaistē paustā attieksme, visticamāk, atspoguļosies arī, apkalpojot klientu klātienē.

4. Sarežģīti sazināties ar reālu personu

Ja viesnīcas darbinieki laicīgi un draudzīgi neatbild uz e-pasta vēstulēm vai telefona zvaniem, kas liek jums domāt, ka viņi būs atsaucīgi un izpalīdzīgi jūsu apmešanās laikā?

5. Google Street View liecina par ko citu

Ja jūsu izvēlētās viesnīcas mājaslapā norādīts, ka tā atrodas pavisam tuvu pašiem labākajiem tūrisma objektiem, der pārliecināties, vai tā patiešām ir – šim nolūkam var vienkārši ievadīt adresi "Google Maps" meklētājā. Vēl jo vairāk – izmantojot "Google Street View", apskatiet viesnīcas ēku. Ja tā šķiet slikti uzturēta vai gluži vienkārši neatbilst aprakstam (fotogrāfijām), steigšus meklējiet citu viesnīcu.

KOMENTĀRI

(vārds) Ieraksti rezultātu

SADAļU ATBALSTA:

 
Ceļojumu un atpūtas piedāvājumi:
Atpūtas un ceļojumu piedāvājumi 28.06.2024 - 06.07.2024 Festivāls "JAUDĪGI AR SAVĒJIEM" Tukuma TIC
6.jūlijā festivālā "Jaudīgi ar savējiem" dzīvā mūzika Šlokenbekas muižas pagalmā skanēs visas dienas garumā! Dakota, Tumsa, Opus pro un citi. | Skatīt vairāk
Atpūtas un ceļojumu piedāvājumi 03.07.2024 - 09.07.2024 Grila uzkodu meistarklase Liepājas reģiona TIB
Konceptpavārs Renārs Purmalis Hoijeres pagalmā aicina uz grila uzkodu meistarklasi 11. jūlijā. | Skatīt vairāk
Atpūtas un ceļojumu piedāvājumi 22.06.2024 - 10.07.2024 "Ragakrasts" holiday houses in Mersrags Tukuma TIC
Well-furnished cottages near the sea with fireplace, sauna in Mersrags. | Skatīt vairāk
Reklāmas rakstu publicēšana Travelnews.lv TurismaBizness.lv
Reklāmas rakstu publicēšana tūrisma ziņu portālā Travelnews.lv (LV / ENG) | Skatīt vairāk
130 EUR

Par mums / about us | Ētikas kodekss | Reklāma un Sadarbība | Kontakti | Autortiesības | Partneriem
All rights reserved © 2002 - 2024 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2024 1st-studio.com