Liepājā aicina iepazīties ar Sveču dienas tradīciju

Liepājas muzejs aicina pirmsskolas un sākumskolas vecuma bērnus un skolēnus februārī - sveču mēnesī – iepazīties ar Sveču dienas tradīciju un kopīgi izgatavot katram savu sveci.

Bērni un skolēni iepazīsies ar senajiem gaismas iegūšanas veidiem laikā, kad elektrības sniegtās ērtības ir tāla nākotne. Nodarbības laikā muzejpedagogi uzdos mīklas, pētīs ticējumus un dalīsies stāstos par svecēm un citiem gaismekļiem.

2. februāris - Sveču diena - ir viena no Māras dienām - Ziemas Māra. Tautā šo dienu vēl sauc dažādi: Svecaine, Grabenīca, Groninica, Vēja diena, Govju diena.

Sveču diena ir ziemas vidus un tāpat kā katrā gada laikā, svētkos, godos, darba un atpūtas brīžos tai bija savas dziesmas, rotaļas, paražas un savi ēdieni.

Nodarbības noslēgumā katrs viesis varēs iejusties sveču meistara lomā un izgatavot bišu vaska svecīti. Savukārt Vecāko klašu skolēnus Liepājas muzeja darbinieki aicina apmeklēt izstādi „P. M. Berči laiks Liepājas arhitektūrā” un piedalīties izstādei veltītajā muzejpedagoģijas nodarbībā.

KOMENTĀRI

(vārds) Ieraksti rezultātu

SADAļU ATBALSTA:

 
Ceļojumu un atpūtas piedāvājumi:
Atpūtas un ceļojumu piedāvājumi 08.07.2025 - 14.07.2025 Atpūtas ceļojumi uz Bodrumu Atlantic Travel
Arin Resort (5) – viesnīca gleznainā kūrortā ar "Ultra viss iekļauts" apkalpošanu. Pieejama dzīva mūzika, animācija, sporta aktivitātes – viss | Skatīt vairāk
no 833 EUR
Biedrības “Subatieši” atpūtas vieta TAKA
Atpūtas vietā ir pieejama piknika vieta, kā arī soliņi, galds un neliels bērnu laukums. | Skatīt vairāk
Gudri - Rudens brīvlaika ceļojumi tagad! Estravel Latvia
Lieliska iespēja rezervēt Rudens Skolēnu brīvlaika ceļojumu jau tagad! piedāvājumi 7-9 naktīm, dažādi galamērķi! Vairāk piedāvājumu jautājiet | Skatīt vairāk
no 875 EUR
Uzņēmumi


Liepājas reģiona TIB
,

Par mums / about us | Ētikas kodekss | Reklāma un Sadarbība | Kontakti | Autortiesības | Partneriem
All rights reserved © 2002 - 2025 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2025 1st-studio.com