Vairākas lidsabiedrības ignorē ceļotāju pieprasījumus atgriezt naudu par biļetēm

Tūrisma aģentūras, tūroperatori un ceļotāji kopš 2020.gada marta vēlas atgriezt lidojumu biļešu naudu no lidsabiedrībām par anulētajiem reisiem. Daudzas lidsabiedrības neatbild uz pieprasījuma zvaniem un e-pastiem, ignorējot jebkura veida komunikāciju un klienta tiesības. Klienti jūtas apkrāpti un tāpēc meklē palīdzību gan pie patērētāju aizsardzības organizācijām, asociācijām, IATA un medijiem. Vairākas tūrisma kompānijas ir iesniegušas prasības tiesā pret negodīgajām lidsabiedrībām.

Šobrīd šajā kontekstā izskan vairāku Eiropas lidsabiedrību zīmoli, kas ignorē savus klientus – «SAS Scandinavian», «Alitalia», «Air Europa», «Norwegian» un citas.

Labas atsauksmes ir par lidsabiedrībām «Condor» un «Emirates Airlines», kuras ir pilnībā norēķinājušās par nenotikušajiem lidojumiem. Piemēram, lidsabiedrība «Emirates Airlines» kopš 2020.gada aprīļa ir izmaksājusi klientiem 1,4 miljardus eiro. «Lufthansa» ir norēķinājusies par 3,6 miljardiem eiro, apstrādājot 8,5 miljonus lidojuma biļetes, taču vēl 350 000 lidojumu biļešu ir apstrādē. 

KOMENTĀRI

(vārds) Ieraksti rezultātu

SADAļU ATBALSTA:

 
Ceļojumu un atpūtas piedāvājumi:
Bebrenes muižas parks TAKA
Bebrenes muižas parks ir izcils dārzu un parku mākslas piemineklis, viens no vizuāli izteiksmīgākajiem ainavu parkiem Latvijā, tā platība 7,9 hektāri. | Skatīt vairāk
Atpūtas parks “Stalkers” TAKA
Īpaši labiekārtotais parks atrodas gleznainā vietā Daugavas krastā meža ielokā dabas parka “Daugavas loki” teritorijā. | Skatīt vairāk
Jāpatērē vairāk kaloriju, nekā uzņem! Via Vitalité
Cilvēks kļūdās, domādams, ka svaru iespējams zaudēt neēdot. Lai samazinātu svaru, ir jāēd! Tiesa gan – jāpatērē vairāk kaloriju, nekā uzņem. | Skatīt vairāk
Uzņēmumi


Turkish Airlines
,

Par mums / about us | Ētikas kodekss | Reklāma un Sadarbība | Kontakti | Autortiesības | Partneriem
All rights reserved © 2002 - 2025 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2025 1st-studio.com