Vairākas lidsabiedrības ignorē ceļotāju pieprasījumus atgriezt naudu par biļetēm

Tūrisma aģentūras, tūroperatori un ceļotāji kopš 2020.gada marta vēlas atgriezt lidojumu biļešu naudu no lidsabiedrībām par anulētajiem reisiem. Daudzas lidsabiedrības neatbild uz pieprasījuma zvaniem un e-pastiem, ignorējot jebkura veida komunikāciju un klienta tiesības. Klienti jūtas apkrāpti un tāpēc meklē palīdzību gan pie patērētāju aizsardzības organizācijām, asociācijām, IATA un medijiem. Vairākas tūrisma kompānijas ir iesniegušas prasības tiesā pret negodīgajām lidsabiedrībām.

Šobrīd šajā kontekstā izskan vairāku Eiropas lidsabiedrību zīmoli, kas ignorē savus klientus – «SAS Scandinavian», «Alitalia», «Air Europa», «Norwegian» un citas.

Labas atsauksmes ir par lidsabiedrībām «Condor» un «Emirates Airlines», kuras ir pilnībā norēķinājušās par nenotikušajiem lidojumiem. Piemēram, lidsabiedrība «Emirates Airlines» kopš 2020.gada aprīļa ir izmaksājusi klientiem 1,4 miljardus eiro. «Lufthansa» ir norēķinājusies par 3,6 miljardiem eiro, apstrādājot 8,5 miljonus lidojuma biļetes, taču vēl 350 000 lidojumu biļešu ir apstrādē. 

KOMENTĀRI

(vārds) Ieraksti rezultātu

SADAļU ATBALSTA:

 
Ceļojumu un atpūtas piedāvājumi:
Laipni gaidīti atpūtā, krogā un viesnīcā! Jaunpils pils
Jaunpils pilī ir īpaša aura, senatnīgi mūri, grezni viduslaiku apartamenti un unikāls viduslaiku krogs. | Skatīt vairāk
Gleznu izstāde “Starp klusumu un gaismu”. Liepājas reģiona TIB
No 16. jūnija līdz 22. jūlijam Liepājas Latviešu biedrības namā būs skatāma mākslinieces Maijas Liepnieces gleznu izstāde “Starp klusumu un | Skatīt vairāk
Uzņēmumi


Turkish Airlines
,

Par mums / about us | Ētikas kodekss | Reklāma un Sadarbība | Kontakti | Autortiesības | Partneriem
All rights reserved © 2002 - 2025 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2025 1st-studio.com