Kad spindzošs asinssūcējs izjauc lidojuma plānus

Lidsabiedrības “EasyJet” lidojums no Šipolas lidostas Amsterdamā uz Mančestru Apvienotajā Karalistē aizkavējās par piecām stundām. Vēlāk saniknotie pasažieri uzzināja, ka pie kavēšanās bija vainojams ods, vēsta “Mirror”.

Pasažieri gaidīja savu reisu, bet informācija par izlidošanas laiku tika aizvien pārlikta uz vēlāku laiku. Beidzot ar nieka piecu stundu nokavēšanos pasažieri beidzot tika lidmašīnā. Pats pilots vēlāk esot atzinis, ka viņu kokpitā sakodis ods, tādēļ tika veikta visas lidmašīnas pastiprināta tīrīšana.

Pasažieriem gan tika ziņots, ka aizkavēšanās iemesls ir tehniska problēma. Gaidot savu reisu vienīgais bonuss, ko saņēma pasažieri bija piecu eiro kupons ēdiena iegādei.

Pati lidsabiedrība notikušo skaidroja ļoti īsi: “Pasažieru un  apkalpes drošība un labklājība ir mūsu augstākā prioritāte”.

KOMENTĀRI

(vārds) Ieraksti rezultātu

SADAļU ATBALSTA:

 
Ceļojumu un atpūtas piedāvājumi:
Stilīgs jumta terases restorāns un bārs! Stage 22
Rīgas 5 zvaigžņu viesnīcas «Grand Hotel Kempinski Riga» restorāna «Stage 22» apmeklētāji savas maltītes un izcilos kokteiļus var baudīt arī | Skatīt vairāk
 Dabas parks “Daugavas loki” TAKA
Dabas parks “Daugavas loki” izveidots, lai saglabātu unikālos dabas kompleksus, dabas, kultūrvēstures vērtības un maz pārveidotās savdabīgās | Skatīt vairāk

Par mums / about us | Ētikas kodekss | Reklāma un Sadarbība | Kontakti | Autortiesības | Partneriem
All rights reserved © 2002 - 2025 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2025 1st-studio.com