Autors: Kristīne Toma
Avots: actionprgroup.com
Puse Latvijas iedzīvotāju (48%) atzīst, ka neuzdrošinās
apmeklēt brīvdabas pasākumus bez 10-30 eiro kabatā, un vēl ceturtā daļa jeb 26%,
dodoties uz vasaras pasākumiem dabā, rēķinās ar skaidras naudas summu robežās
starp 40-100 eiro, secināts “Verifone” iedzīvotāju aptaujā. Savukārt 2%
aptaujāto uz pasākumiem līdzi ņem pat 100-200 eiro lielu skaidras naudas summu.
Reklāma
Lai arī pieprasījums no tirgotāju puses pēc norēķinu termināļiem uz sezonas un
nedēļas nogales pasākumiem šogad salīdzinot ar 2015.gadu ir būtiski pieaudzis -
par 69%, skaidru naudu uz publiskiem
pasākumiem brīvā dabā vispār neņem vien 4% iedzīvotāju, tā liecina “Verifone”
aptauja.
Sieviešu skaidras naudas krājumi brīvdabas pasākumiem ir
mazāki nekā vīriešu. Proti, 45% dāmu norādījušas, ka, dodoties uz brīvdabas izklaidēm,
līdzi ņem skaidras naudas summu, kas nepārsniedz 20 eiro. Tikmēr kungu vidū
tikai 25% iztiek ar summu līdz 20 eiro.
Verifone Baltic
ģenerāldirektors Agris Štikāns: “Saprotams, ka viens no termināļu sezonālās īres
krasā pieprasījuma pieauguma iemesliem ir brīvdabas pasākumu popularitāte.
Izbraukuma tirdzniecība no tirgotāja prasa daudz darba un ieguldījumu, lai
riskētu zaudēt kaut vai vienu klientu tikai dēļ tā, ka uz vietas nav iespējams
norēķināties ar maksājuma karti. Pie kam Latvijas pasākumus arvien vairāk
apmeklē ārzemnieki, kas bieži mēdz būt arī naudīgākie klienti. It īpašs pieprasījuma
pieaugums šosezon ir pēc mobilajiem termināļiem – par 77% salīdzinot ar
2015.gadu! Tas nav pārsteigums, jo priekšrocība nu jau ir pašsaprotama – pārnēsājamais
terminālis ērts norēķiniem. Šovasar populārākais mobilais terminālis izbraukumu
tirdzniecībai ir Verifone Vx680 ar 3G sakaru tehnoloģiju un spējīgs strādāt
visu dienu bez papildus uzlādes.”
OMD Snapshots aptauja veikta
no 04.07.-12.07.2016, aptaujāti 708 respondenti vecuma grupā no 15 līdz 74
gadiem (dati svērti atbilstoši Iedzīvotāju reģistra datiem).
Par rakstu pārpublicēšanas noteikumiem lūdzam kontaktēties ar Travelnews.lv redakciju.