«Renault Clio» atzīmē 30 gadu jubileju

30 gadi, kas pilni stilistisku un tehnoloģisku izmaiņu, klientu vēlmju apmierināšanas un reālu dzīves stāstu. Kurš gan vēl nezina par Clio? Vēl jo vairāk – teju katram ir kāds sens vai gluži jauns stāsts par to, kā kopā ar Clio aizvadīti garāki un īsāki ceļojumi.

Kopš tā debijas 1990. gadā, Clio ir bijis grupas pārdotākais modelis visā pasaulē ar 15 miljoniem pārdoto vienību. Automašīna, ko visbiežāk dēvē par franču iecienītāko automobili, kopš 2013. gada ir kļuvusi par B segmenta līderi Eiropā. Bet papildus komerciālajiem panākumiem Clio galvenokārt ir piedzīvojumu simbols gan Renault uzņēmumā, gan ārpus tā.

Gadu gaitā Renault ir izdevies saglabāt šī mazā pilsētas automobiļa DNS, kas ir bijusi tā panākumu atslēga. Pašlaik Renault piedāvā šīs automašīnas piektās paaudzes versiju, kas vēl vairāk iemieso Clio "stilu". Vēl modernākais un robustākais Clio V balstās uz četru iepriekšējo paaudžu priekšrocībām:

▪ Sākot ar pirmo Clio modeli, tam ir "visas lielā auto priekšrocības". Tāpat kā pirmais Clio, arī Clio V pārņēma atsevišķas tehnoloģijas no augstākās klases automašīnām.

▪ No Clio II tas ir aizguvis plašu salonu un augsto komforta līmeni.

▪ Tāpat kā Clio III tas ir pacēlis kvalitāti jaunā līmenī.

▪ No Clio IV tas ir mantojis izteiksmīgu stilu, kas ir iedvesmojis visu neseno Renault transportlīdzekļu klāstu. Pašreizējais Clio V turpina laikmetam atbilstošu, pilnīgi drošu transportlīdzekļu tradīciju. To apliecina arī EuroNCAP testi, kuros automašīna ieguva 5 zvaigznes. Clio sper vēl vienu soli uz priekšu un ar inovatīvo E-TECH Hybrid tehnoloģiju raksta nākamo nodaļu savā vēsturē. Ar augsti novērtēto daudzpusību Clio elektrificē ikdienas dzīvi un pielāgojas aizvien plašāku grupu mobilitātes vajadzībām.

Atzīmējot modeļa 30 gadu jubileju, Renault digitālās komunikācijas komanda ir uzsākusi kampaņu #CLIOGENERATION. Princips ir gaužām vienkāršs: ikvienam vai gandrīz ikvienam ir kāds ar Clio saistīts stāsts. Renault sociālie tīkli publicē arhīva fotoattēlus un videoklipus, intervijas ar darbiniekiem un lieliskus klientu stāstus par Clio. Šos reālos stāstus var atrast Instagram, Facebook un Twitter vietnēs.

23. augustā Renault uzsāka reklāmas kampaņu ar nosaukumu "Vēl viena lielās vēstures nodaļa". Clio ir vairāku paaudžu automašīna un jaunā Publicis radītā kampaņa Eiropā stāsta par māti un dēlu, kas mainās līdz ar Clio, sākot no pirmās paaudzes līdz jaunākajam Clio E-TECH Plug-In.

KOMENTĀRI

(vārds) Ieraksti rezultātu

SADAļU ATBALSTA:

 
Ceļojumu un atpūtas piedāvājumi:
Atpūtas un ceļojumu piedāvājumi 28.06.2024 - 04.07.2024 Nakšņo kultūras tūrisma glempingos Latvijā Kultūras Tūrisms
Apceļo Latviju un nakšņo sešos moderni aprīkotos glempingos vietējās saimniecībās Ozolniekos, Pierīgā, Alsungā, Amatā, Mazsalacā, Koknesē: www | Skatīt vairāk
Atpūtas un ceļojumu piedāvājumi 01.07.2024 - 06.07.2024 Atpūtas un izklaides vietas Liepājā Liepājas reģiona TIB
Ieplāno pasākumu kādā no Liepājas atpūtas un izklaides vietām! | Skatīt vairāk
Aviobiļešu izpārdošana! SKY24.LV
Vairāk kā 50 galamērķi // ceļošanas periods līdz 31.05.2025. | Skatīt vairāk
no 69 EUR
Strūve nav skrūve! Madonas TIC
20. jūlijā ceļotāju diena Madonas novadā, jo šogad UNESCO Pasaules mantojumā iekļautajam Strūves ģeodēziskajam lokam 200 gadu, kopš mērījumu | Skatīt vairāk

Par mums / about us | Ētikas kodekss | Reklāma un Sadarbība | Kontakti | Autortiesības | Partneriem
All rights reserved © 2002 - 2024 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2024 1st-studio.com