«British Airways» pasažierus lidostā apkalpos roboti

Lielbritānijas lielākā lidsabiedrība "British Airways" Hītrovas 5. terminālī izvietos divus robotus, kuri pasažieriem atbildēs uz jautājumiem un palīdzēs tiem orientēties lidostas termināli.

Roboti, kurus abus vienos vārds "Bils", ar pasažieriem spēs komunicēt vairākās valodās un palīdzēs tiem nokļūt dažādās vietās 5. termināļa ietvaros, piemēram, uz kafejnīcu, labierīcībām, ģimenes reģistrācijas zonām un citviet. Roboti ieprogrammēti ar atbildēm uz vairāk nekā 1000 jautājumiem, tostarp arī sarežģītākajiem.

Ik dienu Lielbritānijas noslogotākās lidostas 5. terminālis uzņem aptuveni 90 000 pasažierus un lidsabiedrība uzskata, ka mākslīgais intelekts spēs paātrināt ikdienā veicamās pasažieru darbības.

Rikardo Vidāls (Ricardo Vidal), lidsabiedrības "British Airways" inovāciju vadītājs stāsta: "Nākotnē es paredzu robotu floti, kas strādā plecu pie pleca ar mūsu cilvēkiem, piedāvājot patiesi netraucētu ceļojumu pieredzi."

KOMENTĀRI

(vārds) Ieraksti rezultātu

SADAļU ATBALSTA:

 
Ceļojumu un atpūtas piedāvājumi:
Jezupovas (Juzefovas) muižas parks TAKA
Jezupovas (Juzefovas) parks ir veidots 19. gadsimtā holandiešu stilā un vēl līdz 19. gadsimta beigām šajā parkā būtu atrodama arī muiža. | Skatīt vairāk
Oceania Cruises Luksus kruīziem 55%  Estravel Latvia
2025. un 2026. gada kruīzi // vairāk kā 90 piedāvājumi // atlaide līdz 55% // Pērc līdz 30.07. - vietu skaits par akcijas cenām ierobežots | Skatīt vairāk
no 2409 EUR

Par mums / about us | Ētikas kodekss | Reklāma un Sadarbība | Kontakti | Autortiesības | Partneriem
All rights reserved © 2002 - 2025 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2025 1st-studio.com