Lidsabiedrība «Ryanair» spiesta atteikties no komunikācijas kanāla ar pasažieriem

Kopš 2023. gada 8. maija Īrijas lidsabiedrība “Ryanair” vairs neļaus saviem klientiem sazināties ar lidsabiedrības klientu apkalpošanas nodaļu sociālo mediju platformā “Twitter”, vēsta portāls “Simpleflying.com”.

Lidsabiedrība apgalvo, ka šādu lēmumu pieņēmusi dēļ nesen pieņemtajām izmaiņām “Twitter” politikā, un, kā izrādās, “Ryanair” nebūt nav vienīgā lidsabiedrība, kas spērusi šādu soli.

Travelnews.lv iesaka visiem, kuriem ir nepieciešamība sazināties ar “Ryanair” klientu apkalpošanas nodaļas speciālistiem, darīt to “Facebook” vietnē – tā tomēr ir ātrākā un efektīvākā komunikācija. Tiesa gan, tā kā atbild reāls cilvēks, nevis bots, reizumis ir atkarīgs, cik kompetents ir šis speciālists. Ir reizes, kad problēmu izlabot var tikai trešais klientu apkalpošanas nodaļas darbinieks, turklāt, labojot iepriekšējo kolēģu pieļautās kļūdas.

KOMENTĀRI

(vārds) Ieraksti rezultātu

SADAļU ATBALSTA:

 
Ceļojumu un atpūtas piedāvājumi:
Atpūtas bāze “Virogna” TAKA
Atpūtas bāzē “Virogna” Jūs varēsiet izpērties pirtiņā, pavizināties ar laivu vai ūdens velosipēdu, pamakšķerēt vai vienkārši pasēdēt | Skatīt vairāk
CHADA viesnīcas - Krabi un Ko Lanta Estravel Latvia
Lidojums no Rīgas, brokastis, 7 naktis viesnīcā un atpūtas piedāvājums // Piemērotas ģimenēm un pāriem mierpilnai atpūtai! | Skatīt vairāk
no 1330 EUR
Ilgas muižas pils TAKA
Ēka celta pēc arhitekta Vilhelma Neimaņa projekta 19. gs. otrā pusē kā Ilgas muižas medību pils. | Skatīt vairāk

Par mums / about us | Ētikas kodekss | Reklāma un Sadarbība | Kontakti | Autortiesības | Partneriem
All rights reserved © 2002 - 2025 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2025 1st-studio.com