Lidsabiedrība «Ryanair» spiesta atteikties no komunikācijas kanāla ar pasažieriem

Kopš 2023. gada 8. maija Īrijas lidsabiedrība “Ryanair” vairs neļaus saviem klientiem sazināties ar lidsabiedrības klientu apkalpošanas nodaļu sociālo mediju platformā “Twitter”, vēsta portāls “Simpleflying.com”.

Lidsabiedrība apgalvo, ka šādu lēmumu pieņēmusi dēļ nesen pieņemtajām izmaiņām “Twitter” politikā, un, kā izrādās, “Ryanair” nebūt nav vienīgā lidsabiedrība, kas spērusi šādu soli.

Travelnews.lv iesaka visiem, kuriem ir nepieciešamība sazināties ar “Ryanair” klientu apkalpošanas nodaļas speciālistiem, darīt to “Facebook” vietnē – tā tomēr ir ātrākā un efektīvākā komunikācija. Tiesa gan, tā kā atbild reāls cilvēks, nevis bots, reizumis ir atkarīgs, cik kompetents ir šis speciālists. Ir reizes, kad problēmu izlabot var tikai trešais klientu apkalpošanas nodaļas darbinieks, turklāt, labojot iepriekšējo kolēģu pieļautās kļūdas.

KOMENTĀRI

(vārds) Ieraksti rezultātu

SADAļU ATBALSTA:

 
Ceļojumu un atpūtas piedāvājumi:
Atpūtas un ceļojumu piedāvājumi 10.06.2025 - 16.06.2025 EKSOTISKAIS TAIZEMES PIEDZĪVOJUMS Atlantic Travel
Sugar Marina Resort Lagoon Villas 4* | Skatīt vairāk
no 1469 EUR
Atpūtas un ceļojumu piedāvājumi 11.06.2025 - 17.06.2025 Aviobiļetes uz ASV un Kanādu SKY24.LV
Līdz 16.06. Ņujorka, Bostona vai Čikāga, Losandželosa un Toronto par akcijas cenām! // akcijas vietu skaits ierobežots | Skatīt vairāk
no 525 EUR
Jauns mēnesis - jaunas atlaides Estravel Latvia
Piedzīvojumu ceļojumu akcijas un ataides līdz pat 40% // Iepazīstiet pasauli kopā ar cilvēkiem no visas pasaules!! | Skatīt vairāk
no 367 EUR
Tez Tour
NEDĒĻAS LASĪTĀKAIS
Populārakie piedāvājumi
APMEKLĒTĀKIE UZŅĒMUMI
Baltijas tūrisma objekti

Par mums / about us | Ētikas kodekss | Reklāma un Sadarbība | Kontakti | Autortiesības | Partneriem
All rights reserved © 2002 - 2025 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2025 1st-studio.com