Vai klientu pieplūduma dēļ attaisnojama nekvalitatīva apkalpošana? [1]

Maltītes ieturēšana Zelta rudens nedēļu nogalēs daudziem likusi vilties, jo daudzviet kafejnīcās, krodziņos nespēj pienācīgi uzņemt daudz viesu. Zelta rudens meklētāji savas brīvdienas mazo ceļojumu labprāt papildina ar kādu maltīti dažādās kafejnīcās, ceļmalas krodziņos. Populārākajos virzienos esošie sabiedriskās ēdināšanas uzņēmumi aizvadīto nedēļu nogalēs varēja būt īpaši gandarīti par apmeklētāju pieplūdumu. Pašiem maltītes kārotājiem gan plašās masas sagādāja arī neērtības. Citviet galdiņi bija rezervēti jau iepriekš, citviet apkalpojošais personāls nebija gatavs tik lielam viesu skaitam un ēdiena pasniegšana, iztukšoto trauku novākšana kavējās.

Tomēr šo kafejnīcu, krodziņu īpašniekiem vajadzētu prast pielāgoties Zelta rudens laikam, kad it kā aktīvā tūrisma sezona beigusies, bet tomēr pāris nedēļu nogalēs Latvijas apceļotāji ir īpaši aktīvi. Labi, ja klienti patrāpās tādās sastrēgumu dienās pacietīgāki... Bet vienalga žēl noskatīties oficiantē, kura viena pati skrien pa divām krodziņa zālēm, pieņemot pasūtījumus, pienesot ēdienu un novācot traukus. Atvainošanās pēc maltītes par salīdzinošo nekārtību, kas valda uz galda, tiek līdzjūtīgi pieņemta, jo ne jau viņa ir vainīga, bet kāds vadošais darbinieks, kurš jauno sievieti gluži vienu pametis Zelta rudens tūristu straumē. Lai kuļas! Tikmēr vadošie ir apmierināti, ka šo ceļotāju straume plūdusi cauri tieši viņu kafejnīcai, krodziņam vai restorānam. Priecājas, ka viss bijis pārpildīts, tomēr nepadomā, ka daudziem varbūt tieši šī bija pirmā reize, kad šeit viesojušies. Varbūt daudziem, kuri pašreiz dzīvo daudz taupīgāk nekā agrāk, tās tiešām bijušas vienas no retajām pusdienām kafejnīcā. Kādēļ klientam jācieš no tā, ka kafejnīcas saimnieki nespēj pienācīgi apkalpot, ja apmeklētāju tā pavairāk?

Gūtais sarūgtinājums par zemas kvalitātes apkalpošanu (klientam vienalga, ka kafejnīcai bijis neierasti saspringts darba grafiks) diez vai viņu šurp atkal tik drīz atvedīs. Varbūt viņš šeit vispār vairs neiegriezīsies un neieteiks to darīt arī saviemm paziņām.

Varbūt izdevīgāk tomēr uz Zelta rudens nedēļu nogalēm piesaistīt papildus personālu, kaut vai pašiem vadošajiem darbiniekiem atlocīt piedurknes? Savukārt kas atliek Zelta rudens baudītājam? Iespējams, labāk izvēlēties netradicionālu maršrutu, pa kuru nedodas tik daudz Latvijas apceļotāju, un pusdienot kādā nomaļākā kafejnīcā. Vēl viens variants - siltu tēju, kafiju un nelielu maltīti sarūpēt pašam līdzi. Tikai tad nevietā uzņēmējiem žēloties par mazo pieprasījumu.

KOMENTĀRI

(vārds) Ieraksti rezultātu

1 Dienasgrāmata 10/21/2010 12:03 Tā jau ir, ka uzņēmēji žēlojas, ka viesu nav...bet paši nedara, lai serviss būtu labs...unnvēl labāks... Ja uzņēmējs darbojas šajā sfērā...un pieņemu, ka ne pirmo gadu, ad jau viņiem jāizprot situācija laikā, kurā strādā... Tiešām žēl tās meitenes, kurām visu laiku jāatvainojas vadītāju dēļ... Piem., es vietās, kurās slikts serviss neiegriešos un citiem neiesaku, lai "neuzkāptu uz grābekļa"...

SADAļU ATBALSTA:

 
Ceļojumu un atpūtas piedāvājumi:
Skaistākie Lietuvas dārzi Nikos Travel
Pašā vasaras vidū dosimies uz skaistakajiem Lietuvas dārziem- Babilona dārzs un Japāņu darzs! Pievienojaties! 29.06.2024, 35 EUR | Skatīt vairāk
no 35 EUR
Atpūtas un ceļojumu piedāvājumi 28.06.2024 - 06.07.2024 Festivāls "JAUDĪGI AR SAVĒJIEM" Tukuma TIC
6.jūlijā festivālā "Jaudīgi ar savējiem" dzīvā mūzika Šlokenbekas muižas pagalmā skanēs visas dienas garumā! Dakota, Tumsa, Opus pro un citi. | Skatīt vairāk
Dodies garšu ceļojumā Latgalē Latgale.travel
Rēzeknes un Ludzas Mājas kafejnīcu dienas jau šajā nedēļas nogalē! | Skatīt vairāk
Taizemes kulinārā pieredze! Estravel Latvia
Labākai dzīvei, enerģijai un aizraujošam piedzīvojumam - Īpašas tūres un kulinārijas meistarklases Taizemē! | Skatīt vairāk
no 363 EUR
Uzņēmumi


Baltic Beach Hotel & SPA
,


Kaļķu vārti
,


Latvia Tours
,


Bellevue Park Hotel Riga
,

Par mums / about us | Ētikas kodekss | Reklāma un Sadarbība | Kontakti | Autortiesības | Partneriem
All rights reserved © 2002 - 2024 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2024 1st-studio.com