Amsterdamas kampaņa pret uzdzīvotājiem panākusi pretēju efektu

Pavisam nesen Amsterdama uzsāka kampaņu “Stay Away” jeb turies tālāk, vēršoties pret uzdzīvotājiem, taču kā izrādās, šī kampaņa izraisījusi pilnīgi pretēju efektu – šobrīd vecpuišu ballīšu rezervācijas šajā pilsētā aug teju vai ģeometriskā progresijā, vēsta “Mirror”.

Viens no britu uzņēmumiem, kas organizē vecpuišu braucienus uz Amsterdamu, pauž, ka rezervācijas ir pieaugušas par 649% tikai dienu pēc tam, kad pilsēta uzsāka savu kampaņu. Tā vien šķiet, ka šī kampaņa, kas mudina tusētājus turēties tālāk no Amsterdamas, kalpojusi kā atgādinājums par foršu burziņu vietu un pilsētu izklaidei nedēļas nogalē.

Jāatgādina, ka Amsterdama vēlas mainīt savu tēlu, ierobežojot alkohola tirdzniecību, “zālītes” pīpēšanu uz ielas, kā arī nosakot stingrākus darba laikus seksuālo pakalpojumu sniedzējiem Sarkano lukturu rajonā. Pilsēta cer, ka šādi tā atbrīvosies no ārzemju tūristu – tusētāju sloga, un pilsētu vairāk apmeklēs kultūras cienītāji.

KOMENTĀRI

(vārds) Ieraksti rezultātu

SADAļU ATBALSTA:

 
Ceļojumu un atpūtas piedāvājumi:
Atpūtas un ceļojumu piedāvājumi 16.06.2024 - 08.07.2024 Valmiermuižas etnomūzikas festivāls Valmieras novada Tūrisma pārvalde
Ieplāno vērienīgāko etnomūzikas notikumu Latvijā, lai jau 2024. gada 6. un 7. jūlijā atkal satiktos Valmiermuižā! | Skatīt vairāk
no 20 EUR
Strūve nav skrūve! Madonas TIC
20. jūlijā ceļotāju diena Madonas novadā, jo šogad UNESCO Pasaules mantojumā iekļautajam Strūves ģeodēziskajam lokam 200 gadu, kopš mērījumu | Skatīt vairāk
Atpūtas un ceļojumu piedāvājumi 03.07.2024 - 08.07.2024 Pasaules koklētāju nometnes noslēgums Valmieras novada Tūrisma pārvalde
Pasaules koklētāju nometnes noslēguma koncerts notiks 7. jūlijā plkst. 12.30 pie Valmiermuižas alus darītavas. Tad ikviens aicināts uz sadziedāšanos! | Skatīt vairāk

Par mums / about us | Ētikas kodekss | Reklāma un Sadarbība | Kontakti | Autortiesības | Partneriem
All rights reserved © 2002 - 2024 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2024 1st-studio.com