Somijas restorāniem ir jāatbild par saviem iereibušajiem klientiem

Somijā par sava klienta reibuma stāvokli ir jātabild restorānam. Gadījumā, ja izdosies pierādīt, ka klientam ir pasniegts pārāk daudz spirtotā dzēriena, un viņš tādā stāvoklī ir pametis iestādi, tad personālam būs jāatbild par savu rīcību. Piemēram, ziemā, restorānam būs jāatbild par to, ja klients, pametot restorānu, ceļā uz mājām aizmigs sniegā.

Tajā pašā laikā, ja klients būs iesaistījies kautiņā vai kādu aplējis – vaina būs jāuzņemas pašam klientam. Arī restorānu varēs saukt pie atbildības tajos gadījumos, ja kautiņi tur notik pārāk bieži. Tas nozīmēs, ka attiecīgā iestādē tas notiek sistemātiski un tā nav spējīga kontrolēt kārtību. Līdz ar to bāram vai restorānam tiks atņemti papildus atļautie darba laiki un nedrīkstēs pārdot alkoholiskos dzērienus.

 

KOMENTĀRI

(vārds) Ieraksti rezultātu

SADAļU ATBALSTA:

 
Ceļojumu un atpūtas piedāvājumi:
Ceļojumi uz Turciju Novatours
Ja sapņo par īstu vasaru - saulainu un siltu - aicinām pievienoties ceļojumos uz Turciju! ☀ ✈️ Lidojam vairākas reizes nedēļā uz Antāliju. | Skatīt vairāk
no 379 EUR
Labākā ceļojuma daļa: apstāšanās Stambulā! Turkish Airlines
Stambula ir pasakaina metropole, kas savieno Eiropu un Āziju ar elpu aizraujošu arhitektūru, mazām kafejnīcām un vēsturiskiem notikumiem. | Skatīt vairāk
Uzņēmumi


Radisson Blu Rīdzene Hotel
,


Radisson Blu Latvija Conference & Spa Hotel
,


Kaļķu vārti
,


Baltic Beach Hotel & SPA
,

Par mums / about us | Ētikas kodekss | Reklāma un Sadarbība | Kontakti | Autortiesības | Partneriem
All rights reserved © 2002 - 2025 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2025 1st-studio.com