Autors: Ilze Salna
Avots: BalticTravelnews.com/Welt.de
Iepirkšanās ir viena no tūristu visiecienītākajām nodarbēm ceļojumā, liecina Globe Shopper City Index pētījums: 82 procenti ceļotāju iepirkšanos nosauc kā vienu no svarīgākajām prioritātēm ceļojuma laikā. Ja gribat ērti iepirkties Eiropā, jums noteikti jādodas uz Londonu, Madridi vai Barselonu, kas pētījumā ieņem pirmās trīs vietas.
Londonas priekšrocības ir veikalu skaits, to sasniedzamība, piedāvāto zīmolu daudzveidība, cenas un atlaides. Arī veikalu darba laika un pārdevēju attieksmes un valodu zināšanu jomā Londona ir līdere pētījumā iekļauto 34 pasaules metropoļu vidū.
Reklāma

Izvērtējot iepirkšanās iespējas, tika vērtēts arī viesnīcu, restorānu un kultūras pasākumu piedāvājums, transporta infrastruktūra un pat klimats. Un patiesi, - vai tad Londonas migla var traucēt pastaigai pa veikaliem?
Tikai pēc minētajām trim iepirkšanās metropolēm seko Parīze, Roma, Berlīne, Lisabona un Amsterdama, bet 10. vietā ierindojusies Čehijas galvaspilsēta Prāga, ziņo Welt.de
Par rakstu pārpublicēšanas noteikumiem lūdzam kontaktēties ar Travelnews.lv redakciju.