Katrs trešais tūrisma aģents strādā no mājām

Kā noskaidrots pētījumā, tūrisma industrija pasaulē strauji mainās. Ja kādreiz nevarējām iedomāties savu ceļojumu plānot neredzot cilvēku dzīvē, tad šobrīd arvien retāk cilvēki izvēlas kontaktu dzīvē - un tas, savukārt, nozīmē, ka vairāk nekā katrs trešais tūrisma aģents strādā no mājām.

Šis skaitlis arī globālā mērogā katru gadu aug - pirms četriem gadiem Kanādā katrs ceturtais aģents strādāja no mājām, bet šobrīd skaitlis sasniedzis jau 37%.

Piemēram Amerikas Savienotajās Valstīs šis cipars ir vēl daudz augstāks - 70% no ceļojumu aģentiem strādā no mājām. ASV gan ļoti izplatīta ir telefonu kultūra - vairums pasūtījumu notiek klientam piezvanot pa telefonu.

Tas atstājot arī iespaidu uz nozari - arvien retāk kompānijas tērē uz lieliem ofisiem un skaistām izkārtnēm, bet gan biežāk skatās uz virtuālās vides iespējām.

Vairums aģentu gan ir cilvēki ar ilggadēju pieredzi - arī darbu fiziskās aģentūrās. Taču problēma esot milleniāļi, kas nereti neizprotot nozari un attiecības ar klientiem.

Šāds darba modelis esot izdevīgs gan aģentūrām, gan pašiem darbiniekiem - pirmie maksā par reāli pārdotu pakalpojumu, savukārt otrie var paši organizēt savu darbu un ir motivēti pārdot pakalpojumu. Tāpat izpaliek ilgās stundas dodoties uz darbu un arī nodokļu atvieglojumi esot ievērojami cilvēkiem, kas strādā no mājām.

KOMENTĀRI

(vārds) Ieraksti rezultātu

SADAļU ATBALSTA:

 
Ceļojumu un atpūtas piedāvājumi:
Brīvdienu māja “Pakrasti” TAKA
Brīvdienu māja “Pakrasti” piedāvā 2 guļbaļķu mājas, jauku lauku pirtiņu ar slotām, lapenes pie ezera un pludmali, laivu nomu. | Skatīt vairāk
Valmieras novada tūrisma akcija Valmieras novada Tūrisma pārvalde
No 1. jūnija aicinām visus piedzīvojumu medniekus piedalīties tradicionālajā Valmieras novada tūrisma akcijā “Dārgumu medības”! | Skatīt vairāk

Par mums / about us | Ētikas kodekss | Reklāma un Sadarbība | Kontakti | Autortiesības | Partneriem
All rights reserved © 2002 - 2025 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2025 1st-studio.com