Vietējie produkti var ietekmēt ilgdzīvošanu

Tas, kurš biežāk uzturā izmanto rupjmaizi un kāpostus, dzīvo ilgāk. Tādi ir pētījuma rezultāti, kurā par ēšanas ieradumiem tika iztaujāti 50.000 Dānijas iedzīvotāju vecumā virs divpadsmit gadiem. Pētniekus interesēja, kuri produkti ietekmē ilgdzīvošanu. Pētījuma rezultāti liecināja, ka vislielāko efektu dod vietējie pārtikas produkti.

Seši no pārtikas produktiem, kas izrādījās īpaši augsti novērtēti: rupjmaize, kāposti, zivis, auzu pārslas, kā arī āboli un bumbieri.

Ēšanas ieradumi tika novērtēti pēc tā saucamās Nordisk Mad Index (no 0 līdz 6). Tas nozīmē, ka 6 – no sešiem pārtikas produktiem lieto izturā vairāk nekā vidēji. Pētījuma rezultati norāda, ka vīriešiem ar vidēju Nordisk Mad Index, par 36% ir zemāka mirstība, nekā tiem, kuriem ir zems Nordisk Mad Index. Sievietēm šīs atšķirības nav tik izteiktas.

Pēc ekspertu atzinuma, rupjmaize ar gabaliņu siļķes var tikai palīdzēt cilvēkiem ilgāk un veselīgāk dzīvot.

Pēc dāņu pētnieku uzskatiem šī pētījuma rezultāti ir attiecināmi arī uz citām valstīm, kur iepriekš minētie produkti ir iekļauti kā pamatēdiena sastāvdaļas.

Vairāk informācijas par pētījumu: www.jn.nutrition.org.

KOMENTĀRI

(vārds) Ieraksti rezultātu

SADAļU ATBALSTA:

 
Ceļojumu un atpūtas piedāvājumi:
Vasaras saulgrieži Kocēnos Valmieras novada Tūrisma pārvalde
21. jūnijā no plkst. 21.00 Kokmuižas promenādē notiks “Vasaras saulgrieži Kocēnos”. Dziesmas, lustes, danči kopā ar amatiermākslas kolektīviem. | Skatīt vairāk
Vīzu noformēšana AL SVETS
Vīzu pakalpojumi uz dažādām pasaules valstīm! EGIPTE; TAIZEME; ĶĪNA; AAE; AZERBAIJĀNA; ARMĒNIJA; TURCIJA; UKRAINA Un uz citām valstīm! Zvaniet uz | Skatīt vairāk
Atpūtas parks “Stalkers” TAKA
Labiekārtotais parks atrodas gleznainā vietā Daugavas krastā meža ielokā dabas parka “Daugavas loki” teritorijā. | Skatīt vairāk
Uzņēmumi


Liepupes muiža
,

Par mums / about us | Ētikas kodekss | Reklāma un Sadarbība | Kontakti | Autortiesības | Partneriem
All rights reserved © 2002 - 2025 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2025 1st-studio.com