50% Latvijas iedzīvotāju plāno vai jau ir uzsākuši saldēt ogas

Salīdzinoši visbiežāk (50%) Latvijas iedzīvotāji ekonomiski aktīvajā vecumā no 18 līdz 55 gadiem ir norādījuši, ka šogad plāno vai jau ir uzsākuši saldēt ogas. To atklāj pētījumu kompānijas TNS” jūlija vidū veiktais pētījums.

Salīdzinoši bieži iedzīvotāji norādījuši, ka šogad plāno vai jau ir uzsākuši gatavot ievārījumus (40%), konservēt dārzeņus (30%) un vākt zāļu tējas (26%).

Salīdzinoši retāk iedzīvotāji norādījuši, ka šogad plāno vai jau ir uzsākuši spiest un konservēt sulas (22%), konservēt augļus/ogas (20%) un konservēt/kaltēt sēnes (17%). Savukārt ko citu konservēt plāno vai jau ir uzsākuši 1% iedzīvotāju.

Ceturtā daļa (27%) iedzīvotāju norādījuši, ka šogad neplāno/nav uzsākuši neko no minētā.

2% iedzīvotāju nav snieguši konkrētu atbildi uz šo jautājumu.


Trešā daļa (35%) Latvijas iedzīvotāju ekonomiski aktīvajā vecumā no 18 līdz 55 gadiem šogad ir apmeklējuši vai plāno apmeklēt kādu mūzikas festivālu. No tiem desmitā daļa (9%) iedzīvotāju šogad jau ir apmeklējuši un plāno apmeklēt vēl kādu mūzikas festivālu, 6% iedzīvotāju šogad ir apmeklējuši, bet vairs neplāno apmeklēt kādu mūzikas festivālu un 20% iedzīvotāju šogad vēl nav apmeklējuši, bet plāno apmeklēt kādu mūzikas festivālu.

64% Latvijas iedzīvotāju ekonomiski aktīvajā vecumā no 18 līdz 55 gadiem šogad nav apmeklējuši un neplāno apmeklēt kādu mūzikas festivālu.

1% iedzīvotāju nav snieguši konkrētu atbildi uz šo jautājumu.


Par aptauju

Aptauju veica pētījumu kompānija TNS laikā no 2016. gada 19. līdz 21. jūlijam ar interneta starpniecību visā Latvijā aptaujājot 855 Latvijas iedzīvotājus ekonomiski aktīvajā vecumā no 18 līdz 55 gadiem.

 

TNS pētījums interneta vidē ir reprezentatīvs Latvijas iedzīvotāju kopumam ekonomiski aktīvajā vecumā no 18 līdz 55 gadiem. Izlases kopa ir veidota, balstoties uz gadījuma izlasi, izslēdzot pašpieteikšanos. Interneta pētījumu organizēšanā TNS strikti ievēro ESOMAR rekomendācijas aptauju internetā izlašu veidošanā un veikšanā.

 

 

Par TNS

TNS ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu kompānija Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts - gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

KOMENTĀRI

(vārds) Ieraksti rezultātu

SADAļU ATBALSTA:

 
Ceļojumu un atpūtas piedāvājumi:
Tūrisma karte "Iepazīsti kaimiņus Zemgalē" Bauskas TIC
“Iepazīsti kaimiņus Zemgalē!” – tūrisma maršruts un karte ģimenēm ar bērniem! | Skatīt vairāk
Latvija
Atpūtas un ceļojumu piedāvājumi 29.06.2024 - 07.07.2024  Ceļš uz sakārtotu ķermeni un prātu! Via Vitalité
Via Vitalité ir četru zvaigžņu svara korekcijas un labsajūtas centrs Aizputē. Piedāvājam programmas "Pamata","Exstra",” Vitalite”, "Relax". Zvaniet | Skatīt vairāk
no 145 EUR
NE-parastumi Madonas novadā Madonas TIC
Seriāls par "NE parastām" Madonas novada tūrisma vietām dodas uz Ērgļu pusi, aicinot izsaukt Džinu un nakšņot hipsterīgā brīvdienu mājā. | Skatīt vairāk
Jūnija vidū Bauskā uzsāks ceļu remontu! Bauskas TIC
Jūnija vidū uzsāks Kalna un Zaļās ielas seguma atjaunošanas un rotācijas apļa izbūves darbus | Skatīt vairāk

Par mums / about us | Ētikas kodekss | Reklāma un Sadarbība | Kontakti | Autortiesības | Partneriem
All rights reserved © 2002 - 2024 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2024 1st-studio.com