Sīvā konkurence auto industrijā mainījusi cilvēku attieksmi

Mainīt tēlu nav viegli. Lai to izdarītu, ir jāsāk ar pašiem pamatiem. Auto ražotāji, kas ievēro šo noteikumu, ar katru gadu gūst aizvien lielākus panākumus. Klientu aptaujas apliecina: tas, ka sīvās konkurences dēļ uzņēmumi kļūst labāki, cilvēkiem nāk tikai par labu.

Šajā ziņā viens no labākajiem piemēriem auto nozarē ir Hyundai. Šim Dienvidkorejas zīmolam izdevies pierādīt, ka viss ir iespējams, – lai gan debija Eiropā un ASV bija visnotaļ komplicēta, tagad šīs mašīnas konkurē ar nedaudz snaudošajiem tirgus vecmeistariem un dažās jomās tos pat pārspēj.

Būtiski situāciju mainīja Hyundai daudzu gadu centieni radīt augstvērtīgu apdari un panākt uzticēšanos saviem ražojumiem. Tieši milzīgie ieguldījumi kvalitātē salīdzinoši īsā laikā ir pilnībā pārveidojuši šī uzņēmuma tēlu.

Pārmaiņas ir redzamas arī uzticamības reitingos. Vienā no lielākajām klientu atsauksmju platformām Consumer Report kompānija Hyundai stabili ieņem vietu pirmajā desmitniekā. Korejiešiem izdevies apsteigt pat tādus grandus kā Audi un Tesla. Savukārt J.D. Power eksperti, kas apstrādā lielu datu apjomu, gan pavisam jauniem, gan trīs gadus veciem Dienvidkorejas zīmola modeļiem ir piešķīruši visaugstāko uzticamības vērtējumu. Šajā reitingā galīgo vērtējumu vienmēr nosaka, ņemot vērā klientu atsauksmes gan par nozīmīgām problēmām, gan pat sīkākajām kaitēm.

Cilvēku attieksme kļuvusi citāda

TVNET Auto redaktors Ingars Tenis stāsta, ka eiropiešu kvalitātes prasības jaunajiem auto ir ārkārtīgi augstas, un Hyundai tam ir spilgts apliecinājums. Dienvidkorejas ražotāja debija Eiropā nebija viegla, taču ieguldījumi kvalitātē beidzot devuši vēlamo rezultātu. “Eiropas zīmoli, piemēram, Audi, Volkswagen un Opel, ir uzkrājuši daudzu gadu pieredzi un visiem ir labi zināmi. Savulaik Hyundai sāka ar Accent un tamlīdzīgiem modeļiem, kas biedēja ar grabošām plastmasas detaļām. Jā, tie bija lētāki, tomēr nekādu citu priekšrocību tiem nebija. Pēc tam, kad montāžas un materiālu kvalitāte ievērojami uzlabojās, eiropieši uz šo zīmolu sāka raudzīties pavisam citādi,” vēsturi atgādina Ingars.

Viņš norāda, ka ilgu laiku kvalitātes etalons bija vācu ražojumi. Tagad ir pienācis laiks, kad zīmoli no citiem kontinentiem vecos spēlētājus ir panākuši un dažās jomās pat apsteiguši. Ingars Tenis to visvairāk pamana, analizējot interjera materiālu kvalitāti. Jau minētais Hyundai šajā aspektā piedzīvojis patiesi cienījamu izaugsmi. Teiksim, Tucson salona apdare ir visnotaļ augstā līmenī – šur tur ir arī alumīnija detaļas un citi dārgāki materiāli. Kopumā mašīnas salons izskatās labi, ko ne vienmēr var teikt par vācu konkurentiem ar lielisku reputāciju,” stāsta Ingars.

Uz priekšu nevis soļiem, bet lēcieniem

Daudzu ražotāju mašīnu inženiertehniskais līmenis gadu gaitā ir kļuvis līdzīgs, kas visvairāk saistīts ar ievērojamu uzticamības un materiālu kvalitātes pieaugumu. Ingars atceras, ka Dienvidkorejas uzņēmumu progresam sekojis līdzi jau no pirmo modeļu ienākšanas Eiropā un tas bijis ļoti interesants process. Kamēr daži zīmoli uz priekšu virzās it kā pēc inerces un neizkāpjot no savas komforta zonas, Hyundai nepārtraukti ir uzlabojusi savas tehnoloģijas, kā arī dizainu un tādējādi veikusi iespaidīgu lēcienu uz priekšu. “Katrā prezentējamā modelī var ieraudzīt ko jaunu un negaidītu, un pārmaiņas bieži vien ir patiešām iespaidīgas. Tas īpaši jūtams, salīdzinot jaunākos modeļus ar iepriekšējo paaudzi,” stāsta Ingars.

TVNET Auto redaktors uzsver arī moderno tehnoloģiju uzticamību. Eiropas ražotāji ne vienmēr pienācīgi testē jaunievedumus, jo steidzas tos pēc iespējas ātrāk ieviest. Savukārt Hyundai tā nedara – jo nevar atļauties sabojāt savu tik rūpīgi veidoto tēlu.

Daiļrunīgi garantijas noteikumi

Visiem jaunajiem Hyundai auto ir piecu gadu garantija bez nobraukuma ierobežojuma – tādā veidā ražotājs apliecina, cik ļoti uzticas saviem produktiem. Salīdzinājumam: Toyota mašīnām ir trīs gadu vai 100 000 nobraukumu garantija.

“Īpaši vēlos pieminēt N sēriju. Tā ir izveidota patiešām izturīga. Inženieri jau no sākta gala paredzējuši, ka ar Hyundai sportiskākajām versijām var braukt arī slēgtā trasē, un tas dod pārliecību, ka N sērijas mašīnai nekas nesalūzīs un viss kalpos, kā nākas,” stāsta Ingars. Viņš gan piebilst, ka ir arī ātrāki auto par N sērijas mašīnām, taču, ja ar lielāko daļu no tiem brauktu sacīkšu trasē, tad vairs nebūtu spēkā garantija. Piemēram, braucot slalomā ar jauno Honda Civic Type R, īpašniekam pašam būtu jāuzņemas viss potenciālo bojājumu risks.

KOMENTĀRI

(vārds) Ieraksti rezultātu

SADAļU ATBALSTA:

 
Ceļojumu un atpūtas piedāvājumi:
Atpūtas un ceļojumu piedāvājumi 27.06.2024 - 04.07.2024 airBaltic pop-up lidojumi Liepājas reģiona TIB
Latvijas lidsabiedrība airBaltic paziņo, ka nodrošinās pop-up lidojumus no Rīgas uz Liepāju. | Skatīt vairāk
Atpūtas un ceļojumu piedāvājumi 03.07.2024 - 09.07.2024 Atpūta augstākajā viesnīcā Kosta Blanka! Atlantic Travel
🌴Gran Hotel Bali / Spānija 🍎Ēdināšana - Brokastis ✈️ Izlidošana 12.07 - 7 naktis | Skatīt vairāk
no 843 EUR
Atpūtas un ceļojumu piedāvājumi 28.06.2024 - 04.07.2024 Nakšņo kultūras tūrisma glempingos Latvijā Kultūras Tūrisms
Apceļo Latviju un nakšņo sešos moderni aprīkotos glempingos vietējās saimniecībās Ozolniekos, Pierīgā, Alsungā, Amatā, Mazsalacā, Koknesē: www | Skatīt vairāk
Premium klases kruīzi  Estravel Latvia
7 naktis uz kuģa // dažādas ostas pilsētas // lieliska apkalpošanas kvalitāte // aizraujoši maršruti // Aicinām Premium klases kruīzā! | Skatīt vairāk
no 529 EUR
Uzņēmumi


1st-studio.com
,


SIXT Latvija
,


Park Hotel Latgola semināru telpas
,


Europcar
,

Par mums / about us | Ētikas kodekss | Reklāma un Sadarbība | Kontakti | Autortiesības | Partneriem
All rights reserved © 2002 - 2024 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2024 1st-studio.com