Lidsabiedrība «Ryanair» spiesta atteikties no komunikācijas kanāla ar pasažieriem

Kopš 2023. gada 8. maija Īrijas lidsabiedrība “Ryanair” vairs neļaus saviem klientiem sazināties ar lidsabiedrības klientu apkalpošanas nodaļu sociālo mediju platformā “Twitter”, vēsta portāls “Simpleflying.com”.

Lidsabiedrība apgalvo, ka šādu lēmumu pieņēmusi dēļ nesen pieņemtajām izmaiņām “Twitter” politikā, un, kā izrādās, “Ryanair” nebūt nav vienīgā lidsabiedrība, kas spērusi šādu soli.

Travelnews.lv iesaka visiem, kuriem ir nepieciešamība sazināties ar “Ryanair” klientu apkalpošanas nodaļas speciālistiem, darīt to “Facebook” vietnē – tā tomēr ir ātrākā un efektīvākā komunikācija. Tiesa gan, tā kā atbild reāls cilvēks, nevis bots, reizumis ir atkarīgs, cik kompetents ir šis speciālists. Ir reizes, kad problēmu izlabot var tikai trešais klientu apkalpošanas nodaļas darbinieks, turklāt, labojot iepriekšējo kolēģu pieļautās kļūdas.

KOMENTĀRI

(vārds) Ieraksti rezultātu

SADAļU ATBALSTA:

 
Ceļojumu un atpūtas piedāvājumi:
25.maijā norisināsies Lielais plosts TAKA
25. maijā Dabas parka “Daugavas loki” teritorijā norisināsies ikgadējs Vislatvijas ūdens tūristu saiets “Lielais plosts”. | Skatīt vairāk
Atpūtas un ceļojumu piedāvājumi 27.04.2024 - 04.05.2024 Izpēdo Dienvidkurzemi Liepājas reģiona TIB
“Izpēdo Dienvidkurzemi” ir aizraujošs pārgājienu seriāls, kas piedāvā neaizmirstamu piedzīvojumu un brīnišķīgu laika pavadīšanu svaigā | Skatīt vairāk
“ŠEFA UZKODAS” pasākumu mājas Dvietē TAKA
Dvietē atrodas pasākumu māja, kuru var rezervēt un rīkot pilnīgi jebko! | Skatīt vairāk
Ekskursiju tūre Itālijā - no Rīgas Estravel Latvia
Lidojums no Rīgas, transfēri, 7 naktis 3* viesnīcā, puspansija un ekskursiju programma // 24.05.-31.05.2024. // Vietu skaits ierobežots | Skatīt vairāk
no 1299 EUR

Par mums / about us | Ētikas kodekss | Reklāma un Sadarbība | Kontakti | Autortiesības | Partneriem
All rights reserved © 2002 - 2024 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2024 1st-studio.com

 
Total Timed::0.39155817sec.