PTAC informē ceļotājus par atceltajiem lidojumiem

Ņemot vērā atcelto lidojumu skaitu saistībā arī korona vīrusa Covid-19 izplatību un ierobežojumiem visā pasaulē, Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (turpmāk – PTAC) turpina pieaugt saņemto konsultāciju un iesniegumu skaits par avio pakalpojumiem.

Patērētāji vēršas PTAC ar jautājumiem kā rīkoties situācijās, ja atcelts reiss, cik ilgā laikā aviokompānijai jāatmaksā samaksātā nauda, kā rīkoties, ja reiss vēl nav atcelts.

PTAC atgādina - ja Covid-19 izraisītās pandēmijas dēļ aviokompānija ir atcēlusi lidojumu, tā izsūta patērētājam informāciju par iespējamiem situācijas risinājumiem:

  • Mainīt lidojuma datumu;

  • Saņemt atpakaļ samaksāto naudu;

  • Saņemt vaučeri no aviokompānijas.

PTAC aicina patērētājus būt saprotošiem un ņemt vērā, ka pie aviokompānijām griežas ļoti liels skaits patērētāju līdz ar to pieprasījumu apstrādes laiks var ieilgt.

 

KOMENTĀRI

(vārds) Ieraksti rezultātu

SADAļU ATBALSTA:

 
Ceļojumu un atpūtas piedāvājumi:
Jēkaba Strazdiņa virtuālā izstāde Cēsīs Cēsu Kultūras un Tūrisma centrs
Digitalizēta Jēkaba Strazdiņa izstāde “Darbi un kolekcija”. Laikā, kad muzeji un izstādes ir slēgtas, šis ir nozīmīgs solis ceļā uz satikšanos | Skatīt vairāk
Latvija

Par mums / about us | Ētikas kodekss | Reklāma un Sadarbība | Kontakti | Autortiesības | Partneriem
All rights reserved © 2002 - 2021 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2021 1st-studio.com

 
Total Timed::0.556355sec.