Uzzini, kā vari nomierināties pirms lidojuma mazāk kā 60 sekundēs

Šie vieglie elpošanas vingrinājumi ļaus samazināt pirmslidojuma stresu... Ja lidošana nav Tava mīļākā nodarbe, tad nepatīkamākais mirklis visa ceļojuma laikā pavisam noteikti ir pirms lidmašīnas pacelšanās.

Nav svarīgi, vai Tu satraucies par turbulenci vai par drošu nokļūšanu galamērķī. Mirklī, kad stress pārņem Tavu ķermeni, muskuļi tiek sasprindzināti, ir neiespējami atslābināties un ar prieku lūkoties gaidāmajā piedzīvojumā.

Par laimi, lai nomierinātos, ir nepieciešamas tikai 60 sekundes. To var panākt, pievēršot uzmanību procesam, ko darām visu savu dzīvi – elpošanai!

2017. gada pētījumā Stanfordas Universitātes medicīnas centrā atklāja atgriezeniskās saites shēmu, kas neironus smadzenēs savieno ar elpošanas un uzbudinājuma stāvokļiem. Mierīgi elpojot ir iespējams apmānīt savas smadzenes, liekot tām aizmirst par stresa izraisītāju.

"Tagad mēs zinām, ka elpošana tieši kontrolē smadzeņu funkcijas," Marks Krasnovs (Mark Krasnow), vecākais pētījuma autors, žurnālam "Psiholoģija šodien".

Lai palīdzētu mazināt stresu un ļautu neraizēties par nākamo lidojumu, mēs esam apkopojuši četrus vieglus elpošanas vingrinājumus, kas palīdzēs atslābināties. Lai sasniegtu vislabākos rezultātus, atcerieties, ka jāelpo caur diafragmu.

1.    Pagariniet elpu. Šis ir visvienkāršākais no vingrinājumiem. Sēdiet taisni, dziļi ieelpojiet caur degunu. Izelpojiet caur degunu lēnāk nekā ieelpojāt. Atkārtojiet šo elpošanas vingrinājumu 60 sekundes un jutīsieties pavisam mierīgi!

2.    Sasprindzinieties, lai atslābinātos. Dziļi ieelpojiet caur degunu 3 – 4 sekundes, sasprindzinot katru sava ķermeņa muskuli, sākot no sejas muskuļiem līdz pat pēdu muskuļiem. Izelpojiet caur muti 5 – 6 sekundes, pilnībā atslābinoties.

3.    Elpošana mainot nāsis. Aizspiediet vienu nāsi un ieelpojiet līdz plaušas ir pilnas. Aizturiet elpu, kamēr pārvietojiet īkšķi, lai aizspiestu otru nāsi, tad izelpojiet pa nu jau brīvo nāsi. Atkārtojiet elpošanas rituālu, mainot nāsi, pa kuru ieelpojiet un izelpojiet.

4.    Izmantojiet 4–7–8 tehniku. Ieelpojiet caur degunu četras sekundes, aizturiet elpu 7 sekundes, tad izelpojiet caur muti 8 sekundes. Atkārtojiet šo elpošanas tehniku, līdz esat pavisam mierīgs.  

KOMENTĀRI

(vārds) Ieraksti rezultātu

SADAļU ATBALSTA:

 
Ceļojumu un atpūtas piedāvājumi:
VELOMARŠRUTS NR. 35 “DAUGAVAS LOKI”  TAKA
Izzinošs maršruts, kas ietver sevī gan arhitektūras pērles, gan unikālas dabas ainavas Daugavas augštecē, dabas parka "Daugavas loki teritorijā" | Skatīt vairāk
Latvija
Ekskursija "Valmierā zaļa dzīvošana" Valmieras Tūrisma informācijas centrs
Valmieras pilsētas svētku laikā, 27.jūlijā no plkst. 18:00 līdz 19:30, Valmieras Tūrisma informācijas centrs aicina valmieriešus un pilsētas viesus | Skatīt vairāk
Lidosta Rīga. Šodien ielido AvioKases.lv
Rīgas Starptautiskā lidosta. Šodien ielido. | Skatīt vairāk
Brīvdabas stāsti par Valmieru Valmieras Tūrisma informācijas centrs
Vecpuišu parkā 27.jūlijā plkst.19.00–2.00 skanēs Valmieras Drāmas teātra aktieru ieskaņoti stāsti, dzeja, vēsturiski apraksti un teikas par | Skatīt vairāk

Par mums | Reklāma un Sadarbība | Kontakti | Autortiesības | Vakances | Prakse studentiem | Partneriem
All rights reserved © 2002 - 2019 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2019 1st-studio.com

 
Total Timed::0.11595917sec.