Uzzini, kā ceļojuma laikā var palīdzēt viesnīcas durvju sargs vai recepcijas darbinieks?

Viesnīcu darbinieki nereti tiek uzskatīti par tādiem kā maziem rūķīšiem – viņi dara savu darbu un jo mazāk pamanāmi tie ir, jo labāk. Taču pēc tam nākas dzirdēt ceļotāju stāstus par to, ka kaut kas ceļojuma laikā nav izdevies, kaut kas nav noticis kā nākas utt. Tas tāpēc, ka cilvēki baidās jautāt palīdzību viesnīcu darbiniekiem – kas vairumā gadījumu arī ir vietējie un zina vislabāk par pilsētu un reģionu.

Ietaupīt tev naudu

Tieši viesnīcu darbinieki zina kā nokļūt uz lidostu vislētāk, kā aizceļot uz citu pilsētu lētāk, kur atrast "laimīgās stundas" pilsētā, kur redzēt labākos skatus pilsētā un citas lietas. Nebaidies jautāt!

Ieteikt fitnesa aktivitātes un vispār ieteikt lietas

Katrā pilsētā tagad ir iespēja nodarboties ar sportu par brīvu – vai vismaz pa lēto. Un šāda veida piedzīvojumu izdzīvošana kļūst par arvien populārāku tūristu mērķi – izbaudīt šo valsti, piemēram, uzspēlējot futbolu ar vietējiem, piedaloties vietējā krossfiteru treniņā u.c.

Un ne tikai fitnesa aktivitātes – bet šis princips darbojas jebkur! Ko pilsēta apskatīt, kurp doties, kurp nedoties. Atceries, ka šie cilvēki te dzīvojuši jau gadiem!

Sadabūt tev transportu arī tad, kad viss liekas aizņemts

Sastrēgumu stundās, pēc darba un arī lietainās dienās var būt problēmas ar transporta atrašanu… Bet viesnīcu darbiniekiem ir savi kontakti – un viņi nereti var atrast transportu ātrāk nekā tu!

Ieteikt labākos maršrutus un pasargāt tevi

Ja vien jautāsi, viesnīcas darbinieks var pastāstīt no kuriem rajoniem pilsētā izvairīties, maršrutus, kuros doties un ko labāk nedarīt pilsētā.

Palīdzēt tev izskatīties labi

Viesnīcas darbinieks var nokoordinēt tev friziera, SPA apmeklējumu, drēbju tīrītavu un arī drēbju veikalus.

Sarunāt tev biļetes vai galdiņu

Lai arī viņi to nesaka, parasti viesnīcu darbiniekiem ir savi kontakti (īpaši lielākās pilsētās). Un viņi var atrast biļetes pat tad, kad pats to nevari. Tāpat sarunāt galdiņu kādā foršā restorānā – vienalga, vai restorāns ir aizņemts vai nē.

Palīdzēt arī neordinārās situācijās

Kā jau vari noprast no visa šī raksta – ja tev ir kāda problēma, tad vērsies pie viesnīcu darbiniekiem. Viņiem, kā ar likumu, ir aizliegts runāt par viesu privātajām lietām, tāpēc nebaidies prasīt palīdzību arī situācijās, kad ir kauns.

KOMENTĀRI

(vārds) Ieraksti rezultātu

SADAļU ATBALSTA:

 
Ceļojumu un atpūtas piedāvājumi:
Jaunie pavasara atpūtas ģalamērķi Estravel Latvia
Ieskatieties - sākas pavasara ceļojumu galamērķu izpārdošana! Tunisija, Grieķijas salas, Albānija... | Skatīt vairāk
no 369 EUR
 Populārākais Itālijas pludmales kūrorts Latvia Tours
Pludmales kūrortā ir smilšu, platas un lēzenas, jūra silta un, turklāt, nav dziļa. Brīnišķīgi attīstīta infrastruktūra ar tradicionāli sirsnīgu | Skatīt vairāk
no 495 EUR
ZIEDOŠĀ HOLANDE! Vēl 10 vietas! Latvia Tours
🌷🌷🌷VISSKAISTĀKAIS PAVASARIS IR TUR, KUR IR ZIEDI! Hildesheima, Amsterdama, Keukenhofas ziedu dārzs, Volendama | Skatīt vairāk
no 350 EUR
Publiskā ekskursija ar gidu Zeltiņos Alūksnes TIC
6.aprīlī pulksten 11:00 atvērtā ekskursija Kodolraķešu bāzē Zeltiņos ar gidu. | Skatīt vairāk
no 2.00 EUR

Par mums / about us | Ētikas kodekss | Reklāma un Sadarbība | Kontakti | Autortiesības | Partneriem
All rights reserved © 2002 - 2024 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2024 1st-studio.com

 
Total Timed::0.57030916sec.