5 viesu ieradumi, kas visbiežāk nokaitina restorāna personālu

Ja pēc garas darba dienas gadās satikties ar kādu, kurš strādā restorānā, tad var būt tā, ka visu vakaru nāksies dzirdēt par dažādiem apmeklētāju izgājieniem, kas nokaitinājuši ne vien tavu sarunu biedru, bet arī visu restorāna personālu.

Un tā kā par dažādiem restorānu klientu untumiem ne vienmēr tiek runāts skaļi, vietne citylab.com pavadīja vairākas nedēļas sarunājoties ar dažādu ASV restorānu pārstāvjiem, lai uzzinātu šo restorānu viesu kaitinošākos ieradumus.

Neīstas alerģijas pret produktiem

Lielai daļai ASV iedzīvotāju ir alerģijas pret dažādiem produktiem. Kāda no šīm alerģijām var būt arī nāvējoša, tāpēc lielākoties restorāni ēdienkartēs mēdz ievietot ēdiena sastāvu vai arī savus viesus par to informē pirms pasūtījuma veikšanas. Taču tā kā šobrīd vairāk kā 18 miljoni ASV iedzīvotāju apgalvo, ka tiem ir alerģija pret glutēnu, restorāni aizvien ciniskāk nolūkojas uz viesiem, kas apgalvo, ka viņiem ir šī alerģija. It īpaši spilgti tas izpaužas tad, kad kāds alerģisks viesis viesmīlim jautā vai ēdienā ir rīsi, kartupeļi vai cukurs – produkti, kuros jau no paša sākuma gludens nav bijis.

Ēdienkartes pārrakstīšana

Vairāku restorānu viesiem ļoti bieži ir vēlme aizstāt kādu ēdiena sastāvdaļu ar kaut ko citu, pasūtīt kaut ko, kas ēdienkartē nemaz nav, vai arī jau esošos ēdienu pielāgot savām vēlmēm. Reizēm viesi ar sava ēdiena pārveidošanu aizraujas tā, ka varētu šķist, ka ēdienkartes nemaz nav bijis, un restorānu šefpavāriem šāda rīcība ir tiešām liels aizvainojums.

Nav nekādas cieņas pret rezervācijām

"Zazie" restorānā San Francisko 30% no rezervēto galdiņu pasūtītājiem tā arī neuzrodas, bet vēl aptuveni 20% ierodas ar nokavēšanos. Tas, ko viesi ne vienmēr apzinās ir tas, ka šādas tā arī neaizpildītas vai nokavētas rezervācijas restorānu atstāj zaudējumos, jo kamēr galdiņš ir rezervēts kādam, kurš pēc tam nemaz neatnāk, restorāns šo galdiņu nevar piedāvāt kādam citam.

Iepriekš neizpētītas cenas

Vēl viena lietas, kas restorāna personālu patiešām var nokaitināt, ir viesu vēlme pēc lētām maltītēm vai bezmaksas piedevām. Tāpēc, pirms doties uz restorānu, labāk vispirms izpētīt tā ēdienkarti un cenas. Ja zini, ka nevari atļauties maltīti par restorāna piedāvātajām cenām, tas uz turieni labāk nemaz nedoties.

Elementāra pieklājība pret personālu un pārējiem viesiem

Kaut gan restorāni dara visu, lai liktu viesiem justies, cik vien labi iespējams, paši viesi reizēm mēdz aizmirst visparastākās pieklājības normas. Atrodoties restorānā vai jebkurā citā publiskā vietā, jāatceras, ka tu esi tikai viesis un tev apkārt uzturas arī citi cilvēki, tāpēc nav ieteicams pārāk skaļi sarunāties vai, piemēram, sākt filmēt citus restorāna viesus. Kā arī, jāatceras, ka pret apkalpojošo personālu jāizturas tikpat pieklājīgi cik pret jebkuru citu cilvēku. Jo laipnāk attieksies pret savu viesmīli, jo labāks būs tavs pavadītais laiks šajā restorānā.

KOMENTĀRI

(vārds) Ieraksti rezultātu


 
Ceļojumu un atpūtas piedāvājumi:
MESA akustiskais koncerts “Atbalss” Tukuma TIC
Vienīgais MESA vasaras koncerts brīvdabā notiks Tukumā, Rožu svētku laikā! Koncertprogrammas “Atbalss” akustiskajā versija. | Skatīt vairāk
Atpūtas un ceļojumu piedāvājumi 02.07.2025 - 08.07.2025 AKKA ANTEDON Atlantic Travel
Iesakām atpūtai Turcijā ģimenēm ar bērniem. | Skatīt vairāk
no 986 EUR
🇮🇹 Atpūties Toskānas ritmā! Latvia Tours - Berga bazārs
Izbaudi Toskānu, kur katrs mirklis ir kā no gleznas – vīna lauki, smaržīgi cipreses stādi un nesteidzīgas brokastis ar skatu uz dabu... | Skatīt vairāk
no 579.00 EUR
Valmieras novada tūrisma akcija Valmieras novada Tūrisma pārvalde
No 1. jūnija aicinām visus piedzīvojumu medniekus piedalīties tradicionālajā Valmieras novada tūrisma akcijā “Dārgumu medības”! | Skatīt vairāk

Par mums / about us | Ētikas kodekss | Reklāma un Sadarbība | Kontakti | Autortiesības | Partneriem
All rights reserved © 2002 - 2025 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2025 1st-studio.com

 
Total Timed::0.96492791sec.