Travelnews.lv saņem sūdzību par airBaltic negodīgo rīcību, rezervējot aviobiļetes

Tūrisma ziņu portālā Travelnews.lv vērsās tūrisma nozares pārstāve Maija Kitiašvilli un Facebook.com lietotājs Anton Sulsky, lai pavēstītu par airBaltic negodīgo rīcību, rezervējot aviobiļetes, kā rezultātā nepamatoti tika paaugstināta aviobiļešu cena.

"Vēlējos iegādāties akcijas biļetes uz Tbilisi Gruzijā. Kad jau nonācu pie apmaksas soļa, rezervēšanas sistēma neļāva veikt apmaksu, sacīts, ka ieviesusies kāda kļūda. Mēģinot vēlreiz iegādāties aviobiļetes, to cenu bija palielinājusies jau par 50 Ls. Tādējādi tā vairs nebija akcijas cena, jo lidojums man izmaksāja 200 Ls. Uzskatu, ka airBaltic rīkojās negodīgi. Šāds gadījums ir bijis visiem maniem draugiem, kuri lidojuši ar airBaltic, tāpēc domāju, ka šāda rīcība noteikti ir mārketinga triks, ko izmanto airBaltic, lai palielinātu savu peļņu," sašutusi ir Maija Kitiašvilli.

Arī Anton Sulsky pieredzējis identisku gadījumu, kā Maija Kitiašvilli. Viņš raksta: "Jau otro reizi pirku airBaltic akcijas cenas aviobiļeti. Nonākot pie pēdējā soļa, aviobiļetes cena tika atsaukta, un iepriekšējās cenas vietā tika piedāvāta augstāka cena, nosaucot to par kļūdu. Pirmajā reizē es tiešām domāju, ka tā ir kāda kļūda, bet tagad esmu sapratis, ka tas ir kārtējais mārketinga triks."

Nonākot pie apmaksas soļa, parādījās šāds teksts: "Unfortunately we are not able to confirm the flight fare that we offered you. We are sorry for this inconvenience and kindly ask you to check the availability below and choose a new fare / or flights"

Travelnews.lv lūdz airBaltic atbildīgās personas sniegt skaidrojumu šai situācijai.

KOMENTĀRI

(vārds) Ieraksti rezultātu


 
Uzņēmumi


FlyMeAway
,

Par mums | Reklāma un Sadarbība | Kontakti | Autortiesības | Vakances | Prakse studentiem | Partneriem
All rights reserved © 2002 - 2018 www.turismabizness.de | Design & maintenance © 2000 - 2018 1st-studio.com

 
Total Timed::0.329175sec.