10 neērtības, kas visvairāk kaitina viesnīcu klientus

Nekas nav pielīdzināms sajūtai, kad pēc gara un nogurdinoša ceļa, ierodoties viesnīcas numurā, konstatējat, ka apsolītais pasakainais skats pa logu un ekskluzīvais telpu iekārtojums patiešām atbilst patiesībai.

Tomēr realitātē viesnīcu klienti bieži vien mēdz būt neapmierināti ar saņemtajiem pakalpojumiem, turklāt lielā daļā gadījumu – pamatoti. Turpinājumā – 10 neērtības, kas var nokaitināt pat visiecietīgāko ceļotāju.

1. Papildu maksa par pakalpojumiem

Viesnīcnieki kļūst arvien radošāki, lemjot par papildu maksas piemērošanu dažādiem pakalpojumiem. Ja daļu viesu vairs neizbrīna rēķinā atsevišķi norādīta maksa par istabeņu pakalpojumiem, nodevas piemērošana par, piemēram, numurā ierīkotu seifu pat tad, ja tas netiek izmantots, var šokēt ikvienu atpūtnieku. Lai izvairītos no mistiski liela rēķina saņemšanas, pirms rezervējiet istabu, noskaidrojiet, par kādiem attiecīgās viesnīcas pakalpojumiem tiek iekasēta papildus maksa.

2. Uzmācīgi ziņkārīgas istabenes

Atsevišķos gadījumos pat tad, ja numura durvis rotā uzraksts "Netraucēt", viesnīcas darbinieki mēdz būt gana neatlaidīgi un var censties jūs uzmodināt ar klauvējieniem un pat itin skaļiem saucieniem. 

3. Agrā izrakstīšanās un brokastis

Lielākajai daļai ļaužu apmešanās viesnīcā saistās ar atpūtu, mieru un, iespējams, laisku gulēšanu līdz pusdienlaikam. Tomēr, lai varētu izrakstīties vēlāk, bieži vien nākas teju lūgties personālam, bet daļā gadījumu tas nav iespējams vispār. Tas pats attiecas uz brokastīm, kuras nereti "iet gar degunu" tiem viesiem, kuri no rītiem guļ vissaldāk.

4. Zādzību risks

Viesnīcu klientus itin bieži var pārņemt sajūta, ka kāds ir rakņājies pa viņu mantām. Protams, mēdz gadīties, ka tās ir tikai jūsu iedomas, tomēr, ja nākas konstatēt, ka kaut kas ir pazudis, patīkamā brīvdienu noskaņa pavisam noteikti ir zudusi. Jāņem vērā, ka viesnīcu klienti pakļauti paaugstinātam zādzību riskam, tādēļ ir vērts padomāt par jūsu personīgo mantu drošību.

5. Dārgi dzērieni un uzkodas

Apgalvojums, ka viesnīcām ir jāpelna, ir visai loģisks. Tomēr pārlieku liels uzcenojums dzērieniem un uzkodām (jo īpaši gadījumos, ja viesnīcas tuvumā nav veikalu vai arī jūs ļoti steidzaties) var nokaitināt ikvienu.

6. Netīri dvieļi

Domājams, ka ikviena atpūtnieka brīvdienas var sabojāt dzeltens traips uz baltā viesnīcas dvieļa.

7. Dārgs internets

Vēl joprojām neskaitāmās viesnīcās WiFi savienojuma izmantošana ir maksas pakalpojums. Turklāt maksa par interneta lietošanu bieži vien var ievērojami palielināt jūsu rēķina kopsummu.

8. Insektu pārpilnība

Blaktis, tarakāni, blusas un pat vēl eksotiskāki kukaiņi nereti par savu mājvietu izvēlas arī viesnīcas. Tiesa, vairumā gadījumu tas attiecināms uz siltāka klimata zemēm, tomēr itin bieži pamanāmās viesnīcu klientu sūdzības par kaitinošiem mošķiem viņu numuros liecina, ka tas ir vēl viens iemesls, kādēļ pirms numura rezervācijas veikšanas rūpīgi jāpārskata internetā (vai citur) pieejamās atsauksmes par izvēlēto viesnīcu.

9. Mieru traucējoši trokšņi

Skaņas izolācijas trūkums, skaļa gaisa kondicionēšanas sistēma vai noslogots bulvāris aiz loga vairumā gadījumu novedīs pie negulētas naktis.

10. Pārsteigumi uz vannasistabas grīdas

Priekšstatu par šķietami tīrām un kārtīgām viesnīcas telpām var pamatīgi sabojāt, piemēram, kaunuma apmatojuma paliekas uz vannasistabas grīdas.

KOMENTĀRI

(vārds) Ieraksti rezultātu


 
Ceļojumu un atpūtas piedāvājumi:
Izstāde par Dānijas velo kultūru Valmieras TIC
Vidzemes Augstskolā (Tērbatas ielā 10) atklāta izstāde “Labā pilsēta”. | Skatīt vairāk
Latvija
Ceļotāju stāstu vakars Valmieras TIC
24. oktobrī, plkst. 18:30 Valmieras Tūrisma informācijas centrā norisināsies stāstu vakars par divu latviešu piedzīvojumiem Āfrikā. | Skatīt vairāk
Rudens ēdienkarte-restorānā KURSHI Terase Kurshi Hotel & SPA
Mājīgs restorāns Jūrmalā - svētkiem un ikdienai piedāvā rudens sezonas ēdienkarti un karstos dzērienus! Apvieno ar atpūtu mūsu SPA un viesnīcā! | Skatīt vairāk
Valmieras Restorānu nedēļa Valmieras TIC
Valmieras Restorānu nedēļas laikā, no 5. līdz 11.novembrim, restorānos ēdienkarti būs sastādījis pats rudens. | Skatīt vairāk

Par mums | Reklāma un Sadarbība | Kontakti | Autortiesības | Vakances | Prakse studentiem | Partneriem
All rights reserved © 2002 - 2018 www.turismabizness.de | Design & maintenance © 2000 - 2018 1st-studio.com

 
Total Timed::0.40137815sec.